نمایه

در چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، برخی از چهره‌های سیاسی و اجتماعی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای شرکت در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردند.

سرویس سیاست مشرق - ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح سه‌شنبه (۱۴۰۰/۲/۲۱) با دستور رسمی وزیر کشور آغاز شد؛ ثبت‌نام از داوطلبان فقط در وزارت کشور انجام می‌شود و داوطلبان تا روز ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این انتخابات ثبت نام کنند.

زمان ثبت‌نام از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت خواهد بود و پس از اتمام بازه زمانی ثبت‌نام، شورای نگهبان از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت به صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده رسیدگی می‌کند و پس از اعلام نتایج این بررسی‌ها از روز ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد نیز شورای نگهبان فرصت دارد تا به شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده رسیدگی کند.

در نهایت روز ششم خرداد لیست داوطلبان تأیید صلاحیت شده اعلام خواهد شد.

**********

** در مجموع ۲۱۱ نفر داوطلب برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند

دبیر ستاد انتخابات گفت: در روز سوم ثبت نام، ۸۱ نفر داوطلب برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند و در مجموع افرادی که در این سه روز مراجعه کردند به ۲۱۱ نفر رسید.

وی افزود: به صورت میانگین تقریباً هر روز حدود ۷۰ نفر به وزارت کشور برای ثبت نام مراجعه کردند، ان شاا... فردا هم میزبان داوطلبان خواهیم بود، و در روز شنبه به عنوان آخرین روز همکاران در وزارت کشور آمادگی دارند که داوطلبان را ثبت نام کنند.

** نامزدهای شاخص نیامدند

در چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم،بر خلاف پیش‌بینی‌هایی که عنوان می‌کرد روز شلوغ حضور برجسته‌ترین داوطلبان احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود، اما روز تقریبا خلوتی بود و به جز رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی، فرمانده اسبق سازمان بسیج مستضعفین و یک نماینده ادوار مجلس، چهره مطرح دیگری برای نام‌نویسی به ستاد انتخابات کشور نیامد.

** بازدید سخنگوی شورای نگهبان از ستاد انتخابات

   عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از محل ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور بازدید کرد.

سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با رسانه ها گفت :با مصوبه جدید شورای نگهبان دیگر شاهد جشنواره ثبت نام نبودیم.

کدخدایی ادامه داد: طبق آماری که داده شد، حضور و ثبت‌نام افرادی که شرایط اولیه را نداشتند کمتر شده است.کسانی که شرایط اولیه را ندارند، اگر مراجعه نداشته باشند بهتر است که ثبت‌نام نکنند زیرا ملاک ما در بررسی‌های نهایی شرایطی است که شورای نگهبان اعلام کرده است.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوالی مبنی بر اینکه برخی از نامزدها بعد از ثبت نام بیانیه سیاسی می خوانند و ساختار شکنی می کنند آیا شورای نگهبان برای تایید صلاحیت این رفتارها را رصد می کند یا خیر و در کل در تبلیغات انتخاباتی مباحث مالی و سیاسی نامزدها رصد می شود یا خیر؟ گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران از این تریبون های مجانی زیاده دارد که در اختیار افراد قرار داده و افراد هم هر چه دلشان می خواهد مطرح می‌کنند.

گفتگوی عباس کدخدایی با رسانه ها

 

** طرح سردار افشار برای اینترنت رایگان

سردار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی ، فرمانده اسبق بسیج و نیز قائم مقام وزیر کشور دولت دهم در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.

 علیرضا افشار ، در حاشیه نام نویسی، عمده مسئولیت های خود را عضویت در شورای مرکزی جهاد سازندگی نیروی مقاومت بسیج،  ستاد مرکزی سپاه دوران جنگ و وزرات کشور عنوان کرد و گفت:  برای ثبت نام انتخابات و به صورت مستقل آمدم.

معاون اسبق وزارت کشور با بیان اینکه برنامه های مفصلی دارم،گفت: ۴۷برنامه ملی غربال آفرین داریم که در هشت سال روی آنها کار شده است و به تدریج به اطلاع مردم خواهم رساند.

وی که با شعار با مردم برای مردم به ستاد انتخابات مراجعه کرد، افزود: در حوزه اقتصادی طرحی برای اشتغال داریم. چون هرچه جلوتر برویم با کوچک سازی دولت، اتوماسیون شدن صنعتی و فضای مجازی افراد بیکار به جامعه اضافه می شوند بنابراین برنامه هایی برای اشتغال خرد داریم.

افشار در پاسخ به این پرسش که اگر آقای رییسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شود برنامه شما برای ماندن یا کنار رفتن چیست، گفت:  ان شاء الله در خدمت و کنار ایشان هستم.

 وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با نظامیان ائتلاف می کند گفت: با کاندیدای نظامی ائتلاف نمی کنم با هم کنار می‌آییم.

عباسی گفت: ما نیاز به بازطراحی سیستم و سازوکار دولت داریم باید آزادی را از انحصار خارج کنیم. ما باید همدل و همراه باشیم و در چارچوب قانون اساسی  تلاش کنیم همه علایق و سلایق سیاسی در چارچوب نظام برای حل مشکلات کشور بیشتر از گذشته وارد عرصه شوند به مردم ایران اطمینان کنیم مردم شایسته عزت بیشتری هستند.

وی همچنین گفت: باید تلاش کنیم اینترنت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد تا بتوانند بهتر به مشاغل خود رسیدگی کنند.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

ثبت نام سردار افشار در وزارت کشور

** فریدون عباسی ثبت نام کرد

فریدون عباسی ، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 فریدون عباسی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: دولتی که مبلغ آن هستم نخبگانی نام دارد و شعار ما بازگشت به مردم با صداقت است.

وی گفت: من نیامدم با کسی رقابت کنم و به نفع کسی کنار بروم من همراه سایر داوطلبان هستیم که تایید شورای نگهبان را اخذ کرده باشند. اگر شورای نگهبان تایید کند با توجه به سوابق مدیریتی و اجرایی و علمی این جانب و جزء افرادی باشم که در جلساتی به مردم معرفی شوم فرصت دارم که حرف های خود را بزنم. و نفع و ضرر اینجا معنی ندارد. که به نفع یا ضرر کسی کنار بروم.

عباسی درباره احراز صلاحیت خود گفت: صلاحیت من رد نخواهد شد، شاید احراز صلاحیت برای پست ریاست جمهوری نشود. این به تشخیص شورا  براساس قانون است. من از همه کاندیداها دفاع می کنم و نظرات شان را به گوش مردم می رسانم.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

ثبت نام نماینده مجلس در تالار وزارت کشور

اظهار نظر فریدون عباسی درباره احراز صلاحیت خود در انتخابات

** ادامه ثبت نام های فله ای با آمدن یک محکوم امنیتی

مصطفی تاج زاده محکوم امنیتی و از اغتشاش گران فتنه سال ۸۸ همراه با همسر خود در تالار وزارت کشور حاضر و در انتخابات ثبت نام کرد.

پیش از این موسوی لاری از سران مجمع روحانیون مبارز از همه اصلاح طلبان خواسته بود با هر شرایطی که دارند در انتخابات ثبت نام کنند.آمدن تاج زاده به وزارت کشور ادامه پروژه ثبت نام های فله ای در انتخابات است.

ابلاغیه شورای نگهبان اجازه ثبت نام به محکومان فتنه ۸۸ را نمی دهد،اما وزارت کشور روحانی با اقدامی غیر منطقی این افراد را ثیت نام کرده است.

قابل توجه آن که تاج زاده همراه خود تعدادی را به صورت اتوبوسی به وزارت کشور آورده است.این گروه محدود در خیابان های اطراف وزارت کشور مشغول شعار دادن به سود نامزد مطلوب خود هستند.

 این اصلاح طلب افراطی پس از ثبت نام، در نشست خبری بیانیه سیاسی تندی را قرائت کرد.به نظر می رسد این محکوم امنیتی تنها تلاش داشته از حضور رسانه ها در محل وزارت کشور بهره برداری کند.

واکنش محکوم امنیتی به مدارک سوء پیشینه اش

** نماینده سابق هم آمد

شاهین محمدصادقی نماینده سابق مجلس برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وارد ستاد انتخابات شد.

ثبت نام نماینده سابق مجلس در تالار وزارت کشور

** فرمانده سابق نامزد شد

 ایرج سفلی شاهوردی فرمانده سابق حفاظت اطلاعات ارتش و علیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون‌ اساسی ثبت‌نام کردند.

** فرمان روحانی همچنان اجرا می شود

دستور رئیس جمهور برای عدم اجرای ابلاغیه شورای نگهبان،ساماندهی ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را با مشکلات اساسی روبرو کرده است؛ با این دستور در روند بررسی صلاحیت‌ها و معرفی کاندیداهای نهایی هیچ تغییری نخواهد کرد و فقط فرآیند غیرمنطقی ثبت نام‌ها به روال گذشته انجام می‌شود.

در ادامه نمونه هایی از نتایج  این دستور غیر منطقی را خواهید خواند

** یک عکاس نامزد انتخابات شد

داوطلبی با مدرک دیپلم و پیشه عکاسی، برای ثبت نام، وارد وزارت کشور شد.
وی می گوید کابینه اش از اصولگرایان و اصلاح طلبان تشکیل شده و شعارش «همه با هم در مسیر استقلال و آزادی»  است.او همچنین اذعان دارد که  مشکل اقتصاد کار یک روز و دو روز نیست و همواره باید به اقتصاد پرداخت.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

** سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!

در دقایق اولیه چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری یک کارشناس بازنشسته آتش نشانی با هفتاد سال سن که هم اکنون دانشجوی رشته حقوق است برای ثبت نام به وزارت کشور آمد و گفت: هدفم این است که مرام مولا علی و اولاد علی را به معنی واقعی در این مملکت پابرجا کنم.

وی که دو دوره است در انتخابات شرکت کرده است اعلام کرد برنامه اش این است که هیچ بیکاری وجود نداشته باشد. وی در ادامه اظهاراتش گفت که خانمها گل هستند و گل باید آنقدر نوازش شود که در پارک دربیاید.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود ۲۰ درصد از حقوق را به خانم‌ها می‌دهم و ۸۰ درصد را به جوانانی می‌دهم که به پارک‌ها می‌روند و به مشکلات می‌خورند. خانم‌ها گل هستند و نباید از آنها کار کشید.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

** سلفی یک داوطلب در تالار وزارت کشور

یکی از کاندیدها در وزرات کشور از خودش عکس سلفی گرفت که به سوژه عکاسان تبدیل شد.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

** داوطلبی با وعده تعطیلی ایران خودرو و سایپا

«غلامعلی» با هدف برطرف کردن تبعیض و شفافیت در امور اقتصادی برای ثبت‌نام وارد وزارت کشور شد.

وی می‌گوید: برای جلوگیری از فساد و برقراری عدالت آمده است و اولین اقدام مهم او تعطیل کردن ایران خودرو و سایپا خواهد بود.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

**  داوطلبی که با پلاک مخدوش آمد

یکی از داوطلبان قصد داشت در انتخابات ثبت نام کند. پس از توقق خودرو خود مقابل درب شماره ۵ وزارت کشور حاشیه افرید.

وقتی کادر نیروی انتظامی به خودروی وی پیرو عدم توقف در مقابل درب وزارت کشور تذکر داد. یکی از نیروهای ناجا متوجه شد که پلاک این خودرو مخدوش شده است که این مسئله برای این داوطلب دردسر آفرید.

وی در همین زمینه به خبرنگاران گفت که خودرو در مالکیت وی نبوده است.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

** بالا بردن سرانه خنده توسط یک داوطلب

داوطلبی که با هدف بالابردن سرانه خنده در کشور، وارد عرصه انتخابات شد.

وی می گوید پیراهنش مربوط به نمایش سیاه بازی است.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

** نامزدی که با اتوبوس به وزارت کشور آمد

بهزاد خاطری ۳۴ ساله از سنندج می گوید با اتوبوس به تهران آمده است.

مدرک تحصیلی اش فوق لیسانس است. خاطری عنوان می کند که ما جوانان برای کشورمان ارزش قائلیم و حتما به پای صندوق رأی خواهیم آمد.

او تصریح کرد که چون ۳۴ سال دارد شرایط اولیه ریاست جمهوری براساس مصوبه شورای نگهبان را ندارد اما آمده تا پیام خود را برساند.

قائم مقام سابق وزیر کشور ثبت نام کرد/ رئیس کمیسیون انرژی مجلس آمد/ سخنان جنجالی یک نامزد: زنان نباید کار کنند!/ محکوم امنیتی ثبت نام کرد + عکس و فیلم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    29 3
    ببین این مستر کلید چه سیرکی راه انداخت با اجرا نکردن قانون جدید انتخابات
    • SE ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      4 2
      کلید قلابی
  • علی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    25 1
    مملکت نیست که، دیوانه خانه است، سیرک است. دلقک خانه شده!!!! 4نفر آدم درست وحسابی که سرشان به تنشان بیرزد ثبت نام کنید، بقیه را هم با یک کشیده واردنگی بندازید بیرون. مسخره بازی راه انداختند، هر ملیجک شل مغزی راه افتاده ثبت نام کنه!!!!!!
  • رضا IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    10 0
    یعنی درود بر شرف هرکی ایران خودرو و سایپا رو تعطیل کنه
    • مدقق IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      8 0
      آقا رضای گل چرا تعطیل کنه؟باید مدیران و تصمیم گیرندگان و هیئت مدیره اونها رو بفرستن نقاط مختلف کشور تا از دستشوییهای عمومی نگهداری کنند کارگران و سرپرستان هم تحت مدیریت با کفایت و جهادی به فعالیت در خودروسازی ادامه دهند با نخاله هایی که مدیر عامل و عضو هیئت مدیره هستند باید برخورد کرد.
  • زهرا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    3 0
    دیگه هرکسی رو راه میدن محکومین و نباید راه بدن ! خدایا!!!! به کی رای بدیم ما؟
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    7 20
    انتخابات امسال اصلا جذاب نیست. رئیسی امروز یا فردا بیاد باز جذابیتی نداره و دیگه اصلاح طلبی هم کاندیدا نمیشه و رقابت بین اصولگراها و اصولگراترها هست. تنها تایید صلاحیت محمود میتونه تنور انتخابات را گرم کنه
    • DE ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 1
      ملت جن زده میشن با روانشناس و دعا و ثنا بالاخره خوب میشن ولی اگر کسی محمود زده شد علاجی نداره اینقدر سر خودش را به دیوار دگماتیسم میکوبه که ملاجش میاد بیرون هوالباقی میشه. محمود کاره ای نیست اجازه اون دست مشاییست. خوب چرا مستقیم به مشایی رای نمیدهند.
  • محمدایوب IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    3 7
    دم روحانی گرم. با عدم ابلاغ مصوبه شورای نگهبان علاوه بر عرض ارادت تمام ارادت خود به اصلاح طلبان. وحضور محکومان امنیتی چون تاج زاده وحضور اشبه الناس به خودش مانند این شعبده باز سرخپوش را فراهم کرد
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      1 0
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عالی مثل همیشه . خخخخخخخخخخخ اشبه الناس به خودش همون اختاپوسه
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    2 0
    ثبت نام با حضور چنگیز سبیل و اسی بیل به دست
  • ،،، IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    6 1
    تاج زاده را بعنوان یه چوپان هم اطمینان نمی کنم چهارتا بُز بدم دستش
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    4 0
    یه بقالی هم بخاد نیرو بگیره شرایط میذاره این دولت میخاست با اومدن آدمای بی مغز ایران رو عقب افتاده نشون بده
  • امین IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    2 3
    دکتر فریدون عباسی دوانی .مدیری مدبر،با تقوا،عالم،شهید زنده،خارچشم حسودان،هرجایی بودن همیشه به نحوی کار کردند که دشمناشون قصد ترورش میکردند،،براش تا جایی که از دستم بربیاد ستاد میزنم،،مردی جامع الشرایط و دلسوز مردم،،دیگه مردم چه ویژگی میخوان برای انتخاب صحیح،رای من دکتر عباسی دوانی❤️
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      3 3
      ببینم ایشان همان کسی نیست که به شفاف سازی رای نمایندگان مجلس رای منفی دادند؟ تصویب این قانون فقط به یک رای مثبت نیاز داشت. نخیر دوست گرامی این آقا تو زندگیش یک شانس بزرگ داشت و اونم اینکه مورد سوء قصد قرار گرفت. نباید همین طوری الکی یک نفر را شهید زنده بنامید. قبل از ایشان آقای هاسمی رفسنجانی هم مورد سوء قصد قرار گرفت. خیلی های دیگه هم سوابق درخشانی داشتند اما وقتی مزه پست و مقام رفت زیر دندانشان کلا عوض شدند. شاید هم عوضی شدند.
    • به 18.16 SE ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      2 1
      کل داستان ترور هاشمی ساخته و پرداخت عفت خانم بود. رای دادن به تئاتر هم افتخار نیست.
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 1
      آقای عباسی شما گفتید ما مردم ظرفیت شفافیت آرا نداریم؟ معنی این جمله چیست؟ از چه چیزی می ترسید؟ از مردم ترسیدید؟ چه چیزی برای پنهان کردن از مردم دارید؟ گفتید مردم ظرفیت ندارند اما مسئولین ظرفیت دارند؟ مگه شما خودتان را از همین مردم نمی دانید؟ مگه شما یک موجود دیگه ای هستید و مردم چیز دیگه ای هستند؟ مگه شما بواسطه رای همین مردم کم ظرفیت به مجلس راه پیدا نکردید؟ حالا انتظار دارید با رای همین جامعه کم ظرفیت رئیس جمهور بشید؟ مردم مردم مردم نگذارید افراد با این طرز تفکر از گرده شما بالا بروند. خودتان را تکان دهید تا این افراد از گرده شما پایین بیفتند.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    1 0
    خدایا بحق حضرت زهرا که یار رزمندگان در جبهه های نبرد بود ....خائن که با این تصمیم می خواهد به آبروی نظام ضربه بزند نابود کن وبا کدخایش محشور فرما
  • روجا IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    4 0
    تاجزاده تروریست منافق ، فتنه گر و ...!!!؟؟؟
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    کسی که خودش را انقلابی و با بصیرت حساب می کند و می داند که هیچ شانسی برای پیروزی ندارد نباید اینقدر صریح و قاطع قول بدهد که به نفع کسی کنار نمی رود. تو اگر اخلاص داشته باشی در این دوره اگر لازم شد باید به نفع دیگری کنار بروی تا مبادا باردیگر دولت به دست نااهلان بیفتد. خدا را شکر که تو رای تعیین کننده ای نداری آقای فریدون عباسی!
  • حسین IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    اینم از دموکراسی یا عروسک خیمه شب بازی غرب
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 1
    روحانی با اجرا نکردن قوانین شورای نگهبان بیشتر خودشو ضایع کرد:خخخ
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    0 0
    اینهایی که برای تمسخر و لودگی به وزارت کشور مراجعه می کنند و باعث اتلاف وقت و امکانات عمومی می شوند، اسرافکار و مجرمند.
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
    1 1
    مشرق رو بعضا می دیدم ولی با این تیتر و نام بردن از تاجزاده به عنوان محکوم امنیتی اونم چند بار نشون داد مشرق کاملا جهت گیری و غرض ورزی داره و خوندنش دیگه با معیارهای اخلاقی به مصلحت نیست خدا حافظ مشرق
    • DE ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      2 0
      مشرق کاملا جهت گیری و غرض ورزی داره و خوندنش دیگه با معیارهای اخلاقی به مصلحت نیست خدا حافظ مشرق....عِه عِه عِه کجا بشین بابا تازه چای چند پهلو برات آوردم منظور چای قند پهلو بشین حالا تا داری یه پُک به چایی میزنی و یه قورت قلیون میخوری من باهاشون صحبت میکنم شاید چندتا ضد انقلاب دیگه مثل تاجزاده پیدا کنند بیارن رو سایت. الان برمیگردم.
  • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام این است پیامدتدبیر اقای رییس جمهور!! دوباره هر کسی خود را برای امدن به ستاد انتخابات وزارت کشور اماده میکند !!! لجاجت اقای روحانی ابقانون محصولش میشود ثبت نام صدها نفر از مردم کوچه وبازار
  • کارشناس IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 0
    بازی جدید برای فریب ملت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس