کد خبر 1216532
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
هاآرتص: کتمان موفقیت حماس بسیار دشوار است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به ناکامی صهیونیست‌ها در برابر موشک‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که کتمان پیروزی حماس بسیار دشوار است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی هاآرتص با انتشار گزارشی درباره آخرین تحولات در اراضی اشغالی نوشت، اسرائیل در جستجوی تصویر یک پیروزی در غزه است؛ اما بسیار دشوار است که بتوانیم موفقیت معنوی و اخلاقی که حماس نزد افکار عمومی به دست آورده را کتمان کنیم.

در ادامه گزارش این روزنامه صهیونیستی آمده است، بنیامین نتانیاهو مجبور خواهد شد به زودی یک تصمیم حساس بگیرد: یا باید حماس را تحت فشار نظامی قرار دهد و یا اینکه به آتش‌بس متوسل گردد.

هاآرتص افزود، علاوه بر آن تلاش‌های مداوم برای آرام کردن اوضاع وجود دارد؛ اما حوادثی که در شهرهایی مانند اللد و عکا و حیفا و قدس و... رخ می‌دهد نمایانگر تصویری از پیروزی حماس بوده و زخم های قدیمی را باز می‌کند و شکنندگی جبهه داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد؛ موضوعی که نیاز به اقدامات سریع دارد.

این رسانه صهیونیستی در پایان اعلام کرد، عملیات‌هایی که حماس طی روزهای گذشته انجام داده و با شلیک موشک به سمت تل‌آویو و اطراف آن به اوج رسید، اسرائیل را مجبور کرده تا شدت حملات علیه غزه را زیاد کند.

حملات موشکی بی‌سابقه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سراسر اراضی اشغالی بازتاب زیادی در رسانه‌های این رژیم داشت و این رسانه‌ها به شکست اسرائیل در برابر موشک‌های مقاومت اعتراف و اعلام کردند که حماس قواعد درگیری را تغییر داده و واقعیت جدیدی به وجود آورد و ما شکست خوردیم.

در این زمینه روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در سرمقاله خود نوشت، حماس قواعد درگیری را شکست. 7 موشک به سمت قدس شلیک شد و وضعیت غیر قابل تحملی برای ما به وجود آورد و برای یک مدت طولانی یک علامت سوال بزرگ درباره قدرت بازدارندگی ارتش اسرائیل باقی می‌ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    1 7
    دمشون گرم این اسرائیلی ها خوب هندونه زیر بغلتون میدن تا شما غزه رو میسازید یه جنگ راه میندازن همه رو نابود میکنن تا دوباره بسازید و پولای ازاد شده تونو خرج اونجا کنید بری تهشو در بیاری میبینی تمام مصالح رو خود اسرائیا میفروشه و سودش میره تو جیب خودش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس