ارتش رژیم صهیونیستی ۶۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرد

منابع خبری بامداد پنجشنبه اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

به گزارش مشرق از رسانه‌های فلسطینی، خبرها حکایت از  درگیری میان نیروهای اشغالگر و معترضان فلسطینی در ایست و بازرسی "بیت ایل" در نزدیکی رام الله دارد.

از سوی دیگر یک جوان فلسطینی که به نام وی اشاره نشده، در نزدیکی شهر نابلس هدف گلوله ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

همچنین سخنگوی بنیامین نتانیاهو اعلام کرد که نخست وزیر به پلیس برای اختیارات بیشتر اعطا خواهد کرد و آنها توان خود را برای آنچه "بازپس گیری امنیت در شهرهای اسرائیل" خوانده شده است" تقویت خواهند کرد.

شرایط بحرانی در شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی بار دیگر نتانیاهو را مجبور کرد که در ساعات پایانی چهارشنبه شب برای ارزیابی شرایط امنیتی با حضور "بنی گانتس" وزیر جنگ و مسؤولان دیگر در این وزارتخانه تشکیل جلسه فوری دهند.

همچنین خبرها حکایت از آن دارد که یک ساختمان در شهر "ریشون لتسیون" در جنوب تل‌آویو هدف حمله موشکی قرار گرفته است، اما گزارشی از میزان خسارت‌ها منتشر نشده است.

پیش از این گردان‌های شهید القسام اعلام کرد که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه مناطق مرکزی تل‌آویو را موشک باران کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین با به روز رسانی شمار شهدا و زخمی‌های حملات همه جانبه صهیونیست‌ها اعلام کرد که تاکنون در نتیجه این حملات ۶۷ فلسطینی از جمله ۱۷ کودک و ۶ زن شهید و ۳۸۸ تن زخمی شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس