کد خبر 1216397
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
مربی پرسپولیس

مطهری گفت: خودمان را برای بازی جمعه آماده می کنیم تا یک بازی خیلی خوب و فوتبال قابل احترام که در نهایت با کسب سه امتیاز همراه باشد بازی کنیم.

به گزارش مشرق، حمید مطهری درباره تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: درباره این مسابقه حرف زیاد است و دوست داشتم خیلی درباره‌اش صحبت کنم اما الان زمانش نیست زیرا بازی مهمی با استقلال داریم‌ و سعی می‌کنم فقط به این دیدار بپردازم و ان شاءالله سر فرصت درباره بازی با سپاهان هم حرف می‌زنم.

وی افزود: با توجه به بازی سنگینی که در اصفهان داشتیم در این سه روز سعی کردیم بچه‌های مان را از لحاظ ذهنی، روانی و فیزیکی بازسازی و ریکاوری خوبی کنیم. هدف اول مان این بود. کاملا بازی با سپاهان را پشت سر گذاشته و به آن فکر نکنیم. خودمان را از هر لحاظ برای دیدار با استقلال آماده کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز یک جلسه آنالیز داشتیم و فردا هم جلسه آنالیز دیگری داریم. به خوبی تمام نقاط ضعف و قوت خودمان و تیم استقلال را بررسی می‌کنیم. خودمان را برای بازی جمعه آماده می کنیم تا یک بازی خیلی خوب و فوتبال قابل احترام که در نهایت با کسب سه امتیاز همراه باشد بازی کنیم.

مطهری  درباره اینکه با وجود حساسیت دربی همیشه نگاه کادرفنی پرسپولیس ارائه فوتبال هجومی و جذاب مقابل استقلال بوده است، توضیح داد: تفکرات کادرفنی پرسپولیس و در راس آن یحیی گل‌محمدی این است خیلی خوب، رو به جلو، قابل احترام، سرشار از تنوع تاکتیکی و در بخش حمله طراحی های مختلف داشته باشیم. به همین دلیل بازی‌های ما همیشه جذاب است.

وی ادامه داد: در مسابقات ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌شود. همه این مسائل را تمرین و مرور می کنیم تا به این صورت کارمان پیش برود. دلیل جذاب و پرگل بودن بازی های ما این است که همیشه دنبال این بودیم فوتبال رو به جلو و خوبی را به نمایش بگذاریم و از طول و عرض زمین استفاده کنیم تا بتوانیم تفکرات تاکتیکی خودمان را به تیم حریف دیکته کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس حضور چهار بازیکن مصدوم تیم در دربی عنوان کرد: بچه ها در بازی با سپاهان خیلی زحمت کشیده و با تمام وجود و متعهدانه کار و وظایف شان را انجام دادند. ۴-۳ بازیکن مصدوم داریم اما تیم پزشکی مان به این بچه ها می رسند. لحظه به لحظه و ساعت به ساعت شرایط این نفرات فرق می کند. امیدوارم تا فردا که آخرین تمرین قبل بازی مان است شرایط بچه ها بهتر شود. اکنون نمی توانم به صورت دقیق بگویم چه وضعیتی دارند.

مطهری در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم کادر پزشکی مان تمام سعی و تلاش خود را برای رسیدن این بازیکنان به بازی انجام بدهد. البته ما همیشه نشان دادیم یک تیم هستیم و تمام بچه ها برای ما ارزشمند و فوق العاده هستند. دوست داریم تیم کامل خود را در دربی داشته باشیم اما باید تا روز بازی که اتفاقی می‌افتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس