کد خبر 1216322
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
ظریف

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اینکه تهران همیشه آماده برقراری رابط نزدیک با ریاض بوده ابراز امیدواری کرد تماس‌های اخیر بین دو کشور به ثمر بشیند.

به گزارش مشرق، محمد جواد ظریف که در سوریه به سر می برد، درباره روابط ایران و عربستان به خبرنگاران گفت: ما برای داشتن روابط نزدیک با عربستان سعودی آماده‌ایم و همیشه آماده بوده‌ایم. برادران سوری ما نیز همیشه از همکاری در جهان عرب استقبال کرده‌اند و ما هم همینطور.

وزیر امور خارجه افزود: ارتباط‌هایی با عربستان سعودی داشته‌ایم و امیدواریم این تماس ها از طریق همکاری‌های بعد میان ایران و عربستان برای صلح و امنیت منطقه به ثمر بشیند، به ویژه یمن که از فاجعه انسانی عظیمی رنج می برد.

ظریف همچنین گفت که با موافقت بشار اسد رئیس جمهور و وزارت خارجه سوریه امروز سرکنسولگری ایران در حلب سوریه افتتاح خواهد شد.

 وزیر امور خارجه کشورمان صبح روز چهارشنبه به منظور دیدار و تبادل نظر در خصوص موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای و همچنین بررسی آخرین تحولات سرزمین های اشغالی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات مسلمانان، در راس هیئتی به سوریه سفر کرد.
 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    11 0
    خون شهدا منا چه شد وزیر جبهه نرفته .......
  • وطن پرست DE ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 0
    اول اجساد شهدای منا رو پس بگیر بعد. از روزی که اومدید با عربستان مشکل داریم تا همین امروز درحالیکه در قبل از این کامل مدیریت شده بودن.
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    4 0
    عربستان به سوریه میگه:بازسازی ویرانه هات بامن،ولی روابط با ایرانو قطع کن! حالا ظریف دم انتخابات از وین کدخداجونش، فعلا چیزی صیدنکرده آویزون گاوشیرده کدخداجونش شده!!! ضمنا حمایت عربستان از داعش باعث تخریب گسترده وبیش ازحدتصور درسوریه شده!
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    5 0
    تو غلط کردی جاسوس ایران فروش
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    7 0
    گویا دیگه کم کم وقتشه جلوی بن سلمان زانو بزنه
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    2 0
    تورو خدا دیگه یمن رو نفروش.حالاصنعت هسته ای رو تو برجام فروختی باز مال خودمون بود مملکت خودمون بود هر چند حق 85 ملیون ایرانی رو از منافع هسته ای از جمله تامین برق و درمان بیماران سرطانی و......پایمال کردی ولی یمن دیگه مال ما نیس اونا مردم دارن فردا درباره ما چی فکر میکنن مثلا پاشدن با الگو گرفتن از انقلاب ما قیام کردن .دارید نهضت رو منحرف میکنید وای بر شما تربیت یافتگان غرب وای بر شما در روز قیامت.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    خون حاج قاسم پایمال نخواهد شد مرگ بر سازنده داعش وحشی و القاعده مرگ بر خیانتکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس