کد خبر 1216274
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم، آخرین روز معاملاتی هفته را سرخ پوش به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۰.۱۹ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۲ هزار و ۶۱۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، نمادهای پالایشی امروز همانند روزهای گذشته در دامنه مثبت و با افزایش تقاضا شروع به کار کرد، اما برخلاف روز گذشته قرمزپوش به پایان رسید و با کاهش ۰.۱۹ درصدی همراه شد. امروز نمادهای " شپنا" و " شبندر" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشتند ونمادهای شپنا و شتران پرتراکنش‌های بازار امروز بودند. نماد شبندر بیشترین افزایش قیمت را در معاملات امروز از آن خود کرد. امروز نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۱.۵ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۳.۶۵ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۱.۳۵ درصد افزایش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.۶۸ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۱۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۶۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۶۱ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۴۰۰/۲/۲۲ +جدول

منبع: نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس