کد خبر 1215894
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰
دبیرکل نجباء: سازشگران با اسرائیل، مهدور الدم هستند

شیخ اکرم الکعبی در سخنانی ضمن مهدور الدم خواندن سازشگران با رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برخورد ما با چنین اشخاصی مانند برخوردمان با اسرائیل است.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه النجباء، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء پس از چراغ سبز برخی برای عادی‌سازی تدریجی روابط عراق با رژیم صهیونیستی، پیامی را در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» با بیان اینکه "خدواند متعال پیروزی را برای ملت فلسطین مقدر کرده است"، نوشت: خائنان و مزدوران توهم نداشته باشند که می‌توانند سازش با صهیونیست‌ها را در جامعه عراق ترویج دهند. مزدوران شیطان باید بدانند که ما به محکوم کردن، نپذیرفتن و یا مقابله با عادی سازی روابط بسنده نمی‌کنیم.

وی هشدار داده است: از نظر ما سازشگر با اسرائیل ــ هر که می‌خواهد باشد ــ مهدور الدم است و برخورد ما با او مانند برخوردمان با صهیونیست‌ها است. ما اقداماتمان را در ملاء عام انجام خواهیم داد و در این راستا از کسی ترس و واهمه‌ای نداریم.

دبیرکل نُجَباء افزوده است: هدف از اقدامات برخی نفوذی‌ها و مزدوران ــ که به دروغ خود را به انقلابی‌ها و مطالبه‌گران حقوق ملت عراق منتسب می‌کنند، اما به اجرای نقشه‌های پلید صهیونیستی از قبیل برافروختن آتش، ترور و مختل کردن زندگی می‌پردازند ــ برای همه واضح و آشکار شده و شخصِ پشت پرده آن، مشخص است.

شیخ اکرم الکعبی در پایان ضمن درخواست از جوانان فرهیخته و آگاه عراقی برای فریب نخوردن از مزدوران وابسته به کشورهای متخاصمِ با عراق، تصریح کرده است: این‌ها از سوی برخی طرف‌های مشکوک حمایت مالی می‌شوند تا وحدت، فرهنگ، سخاوت و اخلاق والای ملت ما را به همراه استقلال و معیشت آن هدف قرار دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس