کد خبر 1215637
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    4 7
    ای خدا اگر ذره اي ايمان در عراقچی و ظريف هست، و کمی هم نيکی در اعمالشون هست خودت راضی نشو که با امضاهای ننگين آبروی کشور رو ببرن و جهنم برای خودشون بخرند. همه مارو عاقبت بخير کن خدايا. ايکاش اين دوستان رو از مذاکرات برگردونن الان که سه ماه به پايان دولت مونده چه اجباری هست؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 0
    عباس آقا بلده چطور ماله بکشه و فیلم ها رو دو دستی تقدیم کنه.
  • م.ر. IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 5
    من به آقای ظریف پیشنهاد میکنم تلاشهایش برای احیای برجام را تمام کند و موضوع را بسپارد به دولت بعدی. دولت بعدی که حتما اصولگرا خواهد بود، هر چه کند کسی حساسیت نخواهد داشت و لذا حتما توافق بهتری میکند. البته اثبات هم خواهد شد که دولت اصولگرا هم راهی جز مذاکره همراه با میدان ندارد و نمی شود فقط به میدان پرداخت. حتی اگر بزرگترین موفقیتها در میدان را کسب کنیم، باید در قالب مذاکره تعامل با دیگران را ادامه دهیم. آقای ظریف و اقدامات و نظرات ایشان هم در تاریخ مملکت باقی می ماند. شاید روزی به تفکرات ایشان نیاز داشتیم. خدا به ایشان طول عمر و عزت بدهد. من ایشان سرباز دیپلمات سید علی می دانم. بعضی وقتها هزینه کردن از آبرو برای منافع اسلام و ایران از دادن خون سخت تر است.
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 1
    اینها اروپا و آمریکا اگر میخواستند کاری کنند تا حال کرده بودند کاشکی آقای رئیس جمهور محترم دیپلماتهارا برگر اند و م آگاه نکنند بعد خواهید دید آنها به التماس خواهند افتاد از صبر رئیس جمهور و ملت ایران دارند بازی میکنند که مذاکره برای مذاکره باشد همین آنها هیچ امتیازی به ایران نمی دهند البته باعث و بانی این کار رژیم جعلی اسرائیل و عربستان است خواهید دید هیچ اتفاقی نم افتد پس تمامش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس