کد خبر 1215593
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
دست انداز

مجموعه طنز "دست‌انداز" به کارگردانی شهاب عباسی که عید نوروز روی آنتن رفت همزمان با عید سعید فطر، سری جدید آن از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش مشرق، مجموعه طنز "دست‌انداز" به کارگردانی شهاب عباسی که عید نوروز روی آنتن رفت همزمان با عید سعید فطر، سری جدید آن از شبکه نسیم پخش خواهد شد.سعید عباسی یکی از تهیه‌کنندگان سریال "دست‌انداز" با اعلام خبر پخش سری جدید این مجموعه از عید فطر گفت : به دنبال استقبال مخاطبان سری اول این مجموعه که عید نوروز 1400 پخش شد، قرار است سری دوم از عید فطر به روی آنتن برود. 

«دست انداز» در عید فطر چهره‌ها را دست می‌اندازد

 عباسی افزود: سری جدید این برنامه با 15 قسمتی که در ایام نوروز 1400  به روی آنتن رفت، تفاوت دارد و اساس این  سری شبیه‌سازی طنزگونه از برنامه‌های تلویزیونی دیگر است که داستانک این برنامه با بازی شهاب عباسی طنزهایی پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد که بسیار جذاب خواهد بود.

«دست انداز» در عید فطر چهره‌ها را دست می‌اندازد

وی در خصوص محدودیت‌های طنزپردازی گفت: در سری جدید محدویت طنزپردازی نداشتیم و توانستیم به لحاظ موضوع و فرم طنز، پیشرو باشیم. تهیه‌کننده دست‌انداز در خصوص بازخوردهای برنامه در ایام نوروز اظهار داشت: سری جدید این برنامه برگرفته از نقد و حمایت‌هایی است که مخاطبان نسبت به این برنامه داشتند و  ما را به سمت و سویی سوق دادند که حاصلش در سری جدید به نمایش در می‌آید. 

«دست انداز» در عید فطر چهره‌ها را دست می‌اندازد

وی ادامه داد: در سری جدید این برنامه بازیگرانی از جمله ساناز سماواتی، اردشیر منظم به این مجموعه اضافه شده‌اند همچنین بازیگرانی که تاکنون در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند، حضور خواهند داشت.

«دست انداز» در عید فطر چهره‌ها را دست می‌اندازد

بازیگران: شهاب عباسی، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی، کوروش معصومی، مرتضی رستمی، سوسن‌ پرور، میثم رستگاری، فرشته ترابی، شهره اشتری، بهنوش بختیاری، ساناز سماواتی خشایار راد، افشین سنگ‌چاپ، حمید نیک نبرد، بهراد خرازی، پیمان مرادی، فرشته آلوسی، فاطیما درستکار، حمیدعرب، محمدطاهرخانی، سیامک فروغ، حامدمیرزاپور.علاقه‌مندان می‌توانند دست‌انداز را از پنجشنبه 23 اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت 21:30 از شبکه نسیم به تماشا بنشینند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    دستنداز که علی زکریایی بود؟!! شبکه ۳

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس