کد خبر 1215591
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
بررسی ادعای باشگاه تراکتور در ماجرای دژاگه و شجاعی؛ مرخصی در حساس‌ترین زمان فصل؟!

باشگاه تراکتور در حالی اعلام کرده که دو کاپیتان این تیم در مرخصی هستند که در حساس‌ترین برهه لیگ قرار داریم و قاعدتا این موضوع با اصول حرفه‌ای تطابق ندارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در تهران مقابل پیکان متوقف شد تا فرصت کم کردن اختلاف با تیم‌های بالای جدولی را از دست دهد. تراکتور در رده هفتم جدول قرار دارد و با ادامه این روند احتمالا سهمیه آسیا را برای فصل بعد از دست خواهد داد. در این وضعیت و در کوران مسابقات لیگ که نتایج آن برای سرخپوشان تبریزی از اهمیت بالایی برخوردار است، غیبت شجاعی و دژاگه در تمرینات تراکتور پس از مسابقات آسیایی ابهام بزرگی است.

هرچند باشگاه تراکتور اعلام کرده این دو بازیکن با اجازه کادرفنی در مرخصی به سر می‌برند، اما شواهد خلاف این موضوع را نشان می‌دهد و طبق پیگیری‌ها کاپیتان‌های تراکتور به دنبال جلسه با مالک باشگاه و پیگیری مطالب خود هستند.

بیشتر بخوانید:

قهر یا مرخصی دژاگه و شجاعی؟

دلیل غیبت شجاعی و دژاگه که سابقه بازی در سطح اول فوتبال دنیا را دارند، در مقطع کنونی هر چه باشد، ضرر آن به تیم تراکتور خواهد رسید و حتی شاید به قیمت از دست رفتن سهمیه آسیایی این تیم تمام شود. حال سؤال این است که آیا باشگاهی حاضر می‌شود در حساس‌ترین زمان به بازیکنان خود بدون دلیل موجه مرخصی دهد؟ اگر باشگاهی این کار را انجام دهد قطعا بویی از حرفه‌ای‌گری نبرده است. از سوی دیگر بازیکنان حرفه‌ای هم بی‌دلیل در برهه‌ای حساس درخواست مرخصی نمی‌کنند مگر اینکه اتفاقی رخ داده باشد.

 به نظر می‌رسد با گذشت 10‌ روز از غیبت این بازیکنان در تمرینات، باشگاه تراکتور باید به صورت شفاف دلیل این اتفاق را اعلام کند چرا که اعلام به مرخصی رفتن این دو بازیکن بیش از اینکه مورد قبول واقع باشد، بیانگر غیر حرفه‌ای بودن باشگاه و بازیکنان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    1 2
    اقایان یادشان رفته فوتبالشان تمامه دو بازی بیرون بودند غر کردند غیر از این نیست
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
      0 0
      مطالبتشون میخوان چیزه بدی نمیکن ودرظمن براتراگتور زحمت زیادی کشیدن دستشون دردنگنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس