کد خبر 1214945
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
دلار به پایین‌ترین سطح در بیش از دو ماه اخیر سقوط کرد

ارزش دلار در معاملات امروز، دوشنبه، تحت تاثیر منفی گزارش اشتغال ناامیدکننده آمریکا قرار گرفت و به پایین‌ترین سطح در بیش از ۲ ماه اخیر رسید.

به گزارش مشرق به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، ارزش دلار در معاملات امروز، دوشنبه، تحت تأثیر منفی گزارش اشتغال ناامیدکننده آمریکا قرار گرفت و به پایین‌ترین سطح در ۲ ماه اخیر رسید.

در گزارش اشتغال ماه آوریل آمریکا که روز جمعه منتشر شد اعلام شد اقتصاد آمریکا در آن ماه تنها ۲۲۶ هزار شغل جدید ایجاد کرده است در حالی که اکثر کارشناسان انتظار داشتند بیش از ۱ میلیون شغل جدید ایجاد شده باشد.

انتشار این گزارش باعث شد سود اوراق قرضه آمریکا پایین آمده و متعاقب آن ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم جهان افت کند.

شاخص دلار به دنبال اعلام این گزارش در معاملات روز جمعه بیش از ۰.۴۰ درصد افت کرد و تا ۹۰.۳۳۸ واحد پایین آمد که پایین‌ترین سطح از ۲۶ فوریه تا کنون است. دلار با تداوم این افت در معاملات امروز، دوشنبه، تا ساعت ۸:۲۶ به وقت تهران، تا ۹۰.۲۶۷ واحد پایین آمد که این پایین‌ترین رقم این شاخص در بیش از ۲ ماه اخیر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    3 0
    روحانی مچکریم
  • بازنشسته IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    5 0
    بازاریا دلار که بالا میره قیمت جنسو میبرن بالا میگی چرا گرون کردی میگن مگه از قیمت دلار خبر نداری ؟ دلار که پایین میاد قیمت را دوباره بالا میبرن میگی چرا دلار که پایین اومده میگن ربطی به دلار نداره . میگیم پس به چی ربط داره با همون بخریم . دلار به 30 تومن رسیده بود پنیر حلب پگاه کیلویی 20 تومن بود الان دلار 20 تومن شده همون پنیر 30 تومن شده والا ما که گیج شدیم ؟...
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    5 0
    این ازبرکات دولت فخیمه است که ازبس تواین ۸سال متنعم شدیم که دراین بهبهه رفتن نمیتونن از این کارها دست بکشن
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    4 0
    تحرکات انتخاباتی موزمارهای بنفش
  • رضا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 0
    اگر افراد ناکارآمد و بی ایمان را از بدنه سه قوای مجریه مقننه و قضاییه بر کنار کنیم و افرادی را انتخاب کنیم حرف.و عمل داشته باشند ارزش پول ملی ما در سطح جهان بالا می رود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس