گل محمدی: اتفاقات پایان بازی در شان نام دو تیم نبود/ پیش از بازی شرایط خوبی برای ما در اصفهان رقم نخورد

سرمربی پرسپولیس نسبت به حواشی دیدار این تیم با سپاهان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار تیمش مقابل سپاهان که با توجه به اتفاقات بعد از بازی با تاخیر در نشست خبری حضور یافته بود، در ابتدای صحبت هایش گفت: بازی خوبی را در مجموع انجام دادیم و مستحق سه امتیاز بودیم. موقعیت های خوبی هم در نیمه اول و هم نیمه دوم داشتیم تا بتوانیم برنده بازی باشیم. اما بعد از گل یک مقدار از موقعیت هایی که می توانستیم به گل برسیم گذشتیم و باید تصمیمات بهتری در حمله می گرفتیم و نزدن گل دوم دلیل تساوی در این بازی بود.

گل محمدی افزود: به بچه هایم افتخار می کنم که با توجه به شرایط سختی که در لیگ قهرمانان داشتند و بعد از آن قرنطینه با تمرکز و انگیزه بالا در این بازی حاضر شدند. به تک تک انها خدا قوت می گویم و تشکر می کنم و می توانستیم این بازی را با اختلاف گل ببریم و حیف شد. دقایق پایانی هم داوری تحت تاثیر بازی قرار گرفت. می توانست در نیمه اول برای ما پنالتی بگیرد و در خیلی از خطاها برای حریف به راحتی اعلام کرد اما برای ما نگرفت. با این حال به داور خسته نباشید می گویم. تیم ما خیلی خوب کار کرد و می توانستیم سه امتیاز را بگیریم اما نشد.

وی در واکنش به اینکه آیا اتلاف وقت از سوی بازیکنانش را قبول دارد گفت: ما در بازی امشب چند مصدوم دادیم. هیچ وقت به بازیکنانم نمیگویم که این کار را بکنند و در ذات بازیکنان ما هم این مساله وجود ندارد. تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگیدند و به آنها خسته نباشید می گویم.

مهمترین موضوع این بازی اما اتفاقات پایانی آن در زمان حضور در رختکن بود که با این توضیح از سوی گل محمدی همراه شد: اتفاقاتی از قبل از بازی رخ داد که از هتل استارت خورد. در مسیر هم همینطور و بازیکنان انسان هستند و تحت تاثیر این اتفاقات تلخ قرار می گیرند. طبیعی است که بازیکن در جریان بازی تحت تاثیر آن قرار دارد. شاید اتفاقات بعد از بازی تحت تاثیر آن بود. بازیکنان ما با بازیکنان حریف رفاقت دیرینه دارند. هیجان بازی خیلی زیاد بود و این اتفاق طبیعی بود. با این حال زیبنده دو تیم نبود.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسین مامطیر ۲۴ HU ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    3 2
    اون از تماشاگران وحشی سپاهان و این هم از بازیکنانش. تبربک به پرسپولیس بابت بازی زیبایش. حیف که نتونست بازی رو ببره
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    2 7
    پیروزی میره اصفهان جنگ میشه میره تبریز جنگ میشه میره اهواز جنگ میشه... تراکتور در اصفهان باخت ولی هیچ اتفاقی نیفتاد استقلال از سپاهان باخت هیچ اتفاقی نیفتاد پارسال سپاهان در تبریز باخت هیچ جنگی نشد همیشه جنگ و دعوا تدر بازی های تیم وحشی پیروزی اتفاق میفته باشگاه بی فرهن و وحشی پیروزی
    • ... IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      0 0
      خبر آقا‌. مربی‌ های شما استقلالی ها هستن که دم به دقیقه فرار میکنن.کاپیتان شما بود که موقع بیرون رفتن اون حرکات رو انجام داد. دوما سابقه سپاهان آنقدر خراب هست که نشه پنهونش کرد نمونش همین سال قبل که اصلا برای بازی نیومدن
  • zohreh IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    بله پرسپولیس کبیر دشمن زیاد دارد. اما خدا با ماست . همین کیسه ای ها میگفتند بروید رنک فینال آسیا را ببینید بعد در مورد آسیا صحبت کنید . اما به کوری چشم بدخواهان 2 بار پاک پاک رفتیم اما اگر خیانت ششتقلالی ها و داخلی هل نبود قهرمان بودیم. خیانت کاران از شادی مردم ترسیدند.
  • ارتش سرخ IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    بله آقا یحیی درست میگه ما پنالتی داشتیم و حق ما برد بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس