قدس

کمیته ملی راهپیمایی‌های بازگشت در واکنش به حوادث قدس، به تشکیل رهبری ملی واحد برای مقاومت مردمی فراخواند و بر وحدت نبرد با رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش مشرق، در پی اتفاقات اخیر در قدس اشغالی کمیته ملی راهپیمایی‌های بازگشت اعلام کرد، سلسله فعالیت‌های میدانی را در حمایت از قدس آغاز خواهد کرد که متعاقبا آنها را اعلام می‌کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، این کمیته همه فلسطینی‌ها را به حمایت از قدس از طریق درگیری در تمامی محورها و نقاط تماس فراخواند، بر وحدت نبرد در مقابله با دشمن صهیونیستی تأکید کرد و افزود، رویارویی فراگیر و مقاومت قهرمانانه تضمین کننده مهار اقدامات رژیم اشغالگر و مقابله با آن با هدف شکست توطئه آوارگی، نابودی هویت و تحریف تاریخ است.

کمیته مذکور در ادامه به تسریع در تشکیل رهبری ملی واحد برای مقاومت مردمی با هدف ادامه درگیری با رژیم اشغالگر و تبدیل خیزش کنونی به انتقاضه مردمی فراگیر فراخواند.

بنا به بیانیه دیروز (شنبه) هلال‌احمر فلسطین، در حملات دیروز نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و تحصن‌کنندگان محله شیح جراح ۲۰۵ فلسطینی زخمی شدند.

از سوی دیگر، تعدادی از فلسطینی‌هایی که در محله شیخ جراح تحصن کرده بودند، در سرکوب نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

علاوه اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی جمعه گذشته همزمان با روز جهانی قدس، دو جوان فلسطینی را در اردوگاه «سالم» واقع در غرب جنین به شهادت رساندند.

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و نمازگزاران با واکنش‌های مختلف منطقه‌ای روبرو شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس