۲ سایت راداری و موشکی جدید در تهران وارد شبکه پکپارچه پدافند هوایی شد

با حضور فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری منطقه پدافند هوایی شمال افتتاح شد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید خود از منطقه پدافند هوایی شمال(تهران)، ستاد فرماندهی سایت های راداری و موشکی هفت تیر و شهید مطهری این منطقه پدافندی را افتتاح کرد.

امیر صباحی فرد در جمع فرماندهان  این منطقه پدافندی گفت: در زمان جنگ تحمیلی، سایت رادار سوباشی از مهمترین یگان های پدافندی کشور بود و به نحو شایسته و با اقتدار وظیفه خود را به بهترین نحو ممکن انجام داد؛ هم اکنون نیز سایت ها و یگان هایی که وظیفه حراست از آسمان پایتخت کشور را به عهده دارند همان قدر مهم و افتخار آفرینند و این به دلیل اقدامات افتخار آفرین منطقه پدافند هوایی تهران و مراقبت ۲۴ ساعته چشمان همیشه بیدار کارکنان پدافند هوایی است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در ادامه با گرامیداشت روز قدس، اظهار کرد: از درگاه پروردگار خواستاریم که هر چه زودتر شر رژیم غاصب اسرائیل، این غده سرطانی را از سر مردم مظلوم فلسطین کم کند و به برادران مسلمان و مجاهدان در فلسطین نصرت عطا فرماید.

در پایان این بازدید ستاد فرماندهی سایت های هفت تیر و شهید مطهری افتتاح و این دو سایت وارد چرخه عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند هوایی شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    8 3
    ایول الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس