کد خبر 1214299
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۸
مخالفت پیروانی با درخواست سپاهانی‌ها

در نشست هماهنگی بازی سپاهان - پرسپولیس، مدیر سرخپوشان با درخواست زردپوشان اصفهانی مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، نشست هماهنگی بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، شنبه شب از ساعت ۲۱ در هتل عباسی به ریاست امیر داوودزاده ناظر مسابقه برگزار شد.

افشین پیروانی، کاوه اسماعیلی و علیرضا اشرف در این جلسه به نمایندگی از پرسپولیس، امیرحسین روشنک ناظر ویژه سازمان لیگ و حسین نجاتی ناظر داوری همراه با نمایندگان تیم فوتبال سپاهان و عوامل برگزاری مسابقه از دیگر حاضران در این نشست بودند.

در این جلسه مقرر شد تیم فوتبال پرسپولیس با لباس قرمز برای بازیکنان و مشکی برای دروازه‌بان و تیم سپاهان با لباس زرد برای بازیکنان و طوسی برای دروازه‌بان در زمین حضور پیدا کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در این نشست با درخواستی که از قبل مسئولان باشگاه سپاهان برای تقدیر از چند تن از بازیکنان و مربیان پرسپولیس مطرح کرده بودند، مخالفت کرد.

افشین پیروانی همچنین موکداً از نمایندگان سازمان لیگ و عوامل برگزاری مسابقه خواست قانون حضور فقط شش میهمان ویژه برای میزبان و چهار میهمان ویژه برای میهمان، همان‌طور که در تهران با دقت و حساسیت دنبال و از حضور افراد خارج از پروتکل در ورزشگاه جلوگیری می‌شود، در این بازی هم اجرا شود.

همچنین مقرر شد، تیم‌ها برای اینکه با ترافیک قبل از افطار برخورد نکنند، زودتر از زمان معمول، هتل را به قصد ورزشگاه ترک کنند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • zohreh IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    باز هم بازی های ششتقلال بعد از بازی با پرسپولیس است. امان از عدالت در ورزش.خسته شدیم از این عدالت. بازهم بگویید میلیچ قانونی است. و در دربی حذفی دوپینگ نکرده است.
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 0
      حرفای شما لنگیا همش فرار رو به جلو هستش استقلال قبل یا بعد از شما بازی کنه بازم بابای لنگیا نمیزاره تیم دیگه ای قهرمان بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس