کد خبر 1214268
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
گل‌محمدی: سپاهان می‌تواند الگوی سایر تیم‌ها باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل سپاهان تیمی خوب، بابرنامه و فنی بازی داریم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان از هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به این شهر زیبا و تاریخی آمدیم و باید از هواداران خوب اصفهانی مان که استقبال خوبی از فرودگاه تا هتل از ما داشتند، تشکر کنم. امیدوارم همیشه سالم، سلامت و مراقب سلامتی خود باشند. در این وضعیت راضی نیستیم اتفاق بدی برای کسی بیفتد.

وی افزود: مقابل تیمی خوب، بابرنامه و فنی بازی داریم. فکر می کنم همه از قدرت و کیفیت تیم سپاهان خبر دارند و همه می‌دانیم تیم خوب و با برنامه‌ای است. بازی های زیادی از سپاهان دیده‌ایم و در همه مسابقات سیستمی کاملا هجومی و بازی‌های زیبایی انجام داده و امتیازهای خوبی گرفته اند. آن‌ها یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است و همیشه بازی سپاهان و پرسپولیس همراه با جذابیت‌های فنی و اتفاق‌های زیادی بوده است. امیدوارم شاهد اتفاق‌های خوبی در این مسابقه باشیم. با توجه به بازیکنان خوبی که در هر دو تیم هستند انتظار داریم شاهد یک بازی فنی و زیبا باشیم و باید کاری کنیم افرادی که آن را از پای تلویزیون تماشا می‌کنند لذت برده و شاهد یک دیدار جذاب باشند.

گل محمدی  عنوان کرد: تیم ما برای بازی فردا آماده است و از لحاظ بدنی و جسمانی شرایط خوبی داریم. امیدوار هستیم مسابقه خوبی را انجام بدهیم. باید تمرکز و دوندگی خوبی داشته باشیم. مهره های هجومی سپاهان جزو بهترین‌های لیگ هستند. همه می‌دانیم بازی سختی است اما برای شاد کردن دل هواداران و دست پر بازگشتن از اصفهان انگیزه زیادی داریم.

وی افزود: سپاهان همیشه نشان داده تیم خوبی بوده و تشکیلات و برنامه های خوبی داشته است. از لحاظ مدیریتی هیچ وقت مشکلی نداشته است. فکر می‌کنم می تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد تا بتوانند مشکلات زیادی نداشته باشند. همه تیم‌ها باید به مرحله ای برسند که هیچ وقت شاهد مشکلات به ویژه مالی نباشند.

سرمربی پرسپولیس درباره نفرات مصدوم و محروم این تیم در بازی با سپاهان توضیح داد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم و فردا همه بچه‌ها آماده این مسابقه خوب و جذاب هستند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک استقلالی IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 2
    خدایا اگر پرسپولیس ببره خودم رو حلق آویز میکنم.
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 1
      مسخره
    • رادین پرسپولیسی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 1
      خب آخرین حرفتو بزن
  • zohreh IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 1
    درود بر یحیی و دو تیم مکتب شاهینی. چرا بازی های استقلال باید بعد از یازی های این دو تیم باشد.ظلم در ورزش تا کی ادامه دارد؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس