گردان‌های مقاومت ملی فلسطین

گردان‌های مقاومت ملی فلسطین شاخه نظامی جبهه دموکراتیک آزادی‌بخش فلسطین روز شنبه از رزمندگان خود در غزه خواست تا در حالت آماده‌باش کامل باشند.

به گزارش مشرق، «ابوخالد» سخنگوی «گردان‌های مقاومت ملی» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک آزادی‌بخش فلسطین در یک کنفرانس خبری در غزه ضمن اعلام حالت آماده باش کامل گفت که موشک‌های نیروهای مقاومت آماده شلیک و به ساعت صفر نزدیک است.

وی از اراده فلسطینی های ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی که رژیم صهیونیستی از طریق سیاست ترور خود و قتل عمد فلسطینیان سعی در از بین بردن آن به هر بهانه‌ای را دارد، تمجید کرد.

 ابوخالد افزود: فرماندهی گردان‌های مقاومت ملی از نزدیک همه حوادث و رویدادهای جاری در شهر قدس اشغالی و تعرض های روزانه علیه ساکنان این شهر مقدس و اهالی محله الشیخ جراج و همچنین حملات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را دنبال می‌کند.

سخنگوی گردان های مقاومت ملی از همه فلسطینی ها خواست تا رهبری ملی واحدی برای مقاومت مردمی فلسطین در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و رویارویی در یک جبهه فراگیر طبق تصمیم هایی که در نشست‌های ملی فلسطینیان گرفته شده است، تشکیل دهند.

وی در پایان به رژیم اشغالگر درباره ادامه تجاوزاتش علیه مردم فلسطین و مقدسات آنها و ادامه سریال آوارگی و یهودی سازی و سرکوب روزانه در مناطق مختلف قدس اشغالی از جمله الشیخ جراح هشدار داد.

سخنگوی «گردان‌های مقاومت ملی» تاکید کرد که صبر ما رو به پایان است و زیاد ساکت نخواهیم نشست و رژیم اشغالگر نیز به توانایی‌ها و امکانات نظامی ما واقف است و می‌توانیم زندگی شهرک نشینیان را به جهنم تبدیل کنیم. لذا سران رژیم اشغالگر باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند و بازی با آتش را متوقف کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس