کد خبر 1214181
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
علت لغو ۵ دیدار لیگ‌ برتر فوتبال/ برگزاری سوپرجام، پس از بازگشت تیم‌ملی از بحرین

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد علت لغو پنج دیدار لیگ برتر توضیح داد و اعلام کرد که مسابقات تا سوم خرداد دنبال می شود.

به گزارش مشرق، پنج مسابقه معوقه اعلام شده هفته‌های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لغو شد و برنامه‌های معوقه‌ اعلام شده که تعویق شده اینگونه بود که قرار بود پیش از تغییرات، صنعت نفت آبادان- استقلال به عنوان دیدار معوقه از هفته بیستم، جمعه ۳۱ اردیبهشت و دیدار فولاد خوزستان-تراکتور تبریز، سه شنبه ۴ خرداد برگزار شود.

همچنین از دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم قرار بود جمعه ۳۱ اردیبهشت سایپا - فولاد خوزستان به مصاف هم بروند و در عین حال سه شنبه چهارم خرداد استقلال - شهرخودرو و نیز ذوب آهن - پرسپولیس مقابل یکدیگر صف آرایی کنند که تمامی این مسابقات از سوی سازمان لیگ لغو شد و قرار است در زمان دیگری برگزار شوند.

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در این رابطه اعلام کرد: در حال برگزاری دیدارهای معوقه هستیم و پس از آن که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدارهای چهارم خرداد را حذف کرد، قاعدتا بخشی از مسابقات ۳۱ اردیبهشت ماه نیز جابجا و برنامه دیدارها دچار تغییر و هفته بازی ها نیز دستخوش جابجایی شد.

وی ادامه داد: بنابراین در نهایت دیدارهای چهارم خرداد و ۳۱ اردیبهشت دچار تغییر شد و سازمان لیگ به باشگاه هایی که قرار بود مسابقه داشته باشند اعلام کرد به واسطه تغییرات تیم ملی، زمان برگزاری مسابقات جابجا شده و متعاقبا اعلام می شود.

به گفته رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران تا سوم خرداد سال جاری مسابقات برگزار می شود و یک روز بعد، اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد.

مهدی در رابطه با زمان برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران نیز، بیان کرد: دیدار سوپرجام در همین فصل و پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از رقابت های انتخابی جام جهانی که قرار است در بحرین پیگیری شود، برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس