کد خبر 1214153
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
افزایش قیمت جوجه یک روزه در بازار

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: قیمت مصوب جوجه یک روزه ۴ هزار تومان تعیین شده است.

محمدعلی کمالی با اشاره به افزایش قیمت جوجه یک روزه، گفت: قیمت مصوب جوجه یک روزه ۴ هزار تومان تعیین شده اما در بازار با افزایش قیمت به ۷ هزار تومان رسیده است که می‌تواند در قیمت نهایی مرغ تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران تصریح کرد: میزان تقاضا برای خرید مرغ در دهه اول ماه مبارک رمضان افزایش محسوسی داشت که خوشبختانه با عرضه کافی مشکلی در خصوص تامین نیاز بازار نداشتیم.

وی با اشاره به تامین مرغ در بازار اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته، عرضه مرغ در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مرغداران گوشتی به دنبال افزایش سطح تولید هستند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران تصریح کرد: در ابتدای سال گذشته به واسطه شیوع بیماری کرونا، قیمت‌ها کاهش یافت و بسیاری از مرغداران را با زیان مواجه کرد؛ تداخل وظایف میان وزارت صمت و کشاورزی نیز مشکلات برای تامین مرغ ایجاد کرد، اما با قیمت گذاری جدید و افزایش سطح تولید مشکلی در تامین نیاز بازار نداریم.

کمالی با اشاره به عدم تاثیرپذیری نوسانات ارز بر بازار مرغ بیان کرد: با توجه به تخصیص ارز دولتی برای واردات کنجاله و ذرت در صورت تامین به موقع آن، نوسانات ارزی تاثیری بر قیمت مرغ در بازار نخواهد داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    یعنی میخوای بگی مرغ کیلویی 50 هزار تومن قراره بشه 80 هزار تومن دیگه؟ خدا رو شکر امثال شما تو این مملکت هستن وگرنه مردم از فرط روزمرگی و زندگی کسالت بار افسردگی میگرفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    هیچ کس اندازه این مرغ داری ها وجوجه کشیها دبه در نیاورد حتی آمریکا با برجامش واقعا روتونوبریم خودتون نگفتید 25 هزار خوبه پس باز چه مرگتونه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس