کد خبر 1213718
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
سیدصالحی: سپاهان از لحاظ بدنی از پرسپولیس آماده‌تر است

سیدصالحی گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگشته به خاطر شرایط خاص آن بازی‌ها کمی از نظر بدنی تحلیل رفته اما سپاهان از لحاظ بدنی از پرسپولیس آماده تر است.

به گزارش مشرق، سید مهدی سیدصالحی در خصوص دیدار یکشنبه شب پرسپولیس و سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور اظهار داشت: تقابل دو تیم در این چند سال به الکلاسیکو ایران مشهور شده است. امسال هم هر دو تیم شانس قهرمانی هستند و بهترین های ایران در پرسپولیس و سپاهان بازی می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگشته به خاطر شرایط خاص آن بازی‌ها کمی از نظر بدنی تحلیل رفته اما سپاهان از لحاظ بدنی از پرسپولیس آماده تر است. در کل به نظرم باید شاهد بازی بسیار جذابی باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران داشت افزود: تفکرات نویدکیا فوتبال روی زمین و مالکانه است که همین جذابیت بازی را بیشتر هم می کند. از آن طرف گل‌محمدی هم به بازی ترکیبی، استفاده از جناحین و عمق زمین علاقه دارد که کار را برای سپاهان سخت میکند. در کل هر تیمی که میانه میدان را در اختیار داشته باشد و مالک توپ باشد شانس بیشتری برای رسیدن به گل دارد. هر چند به نظرم دو تیم خیلی کم به موقعیت گل خواهند داد.

سیدصالحی در پاسخ به این سوال که به نظرش نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس می تواند تکلیف قهرمانی لیگ را مشخص کند؟ تاکید کرد: تکلیف قهرمانی نه اما تا ۷۰ درصد از مسیر قهرمانی مشخص می شود. در کل به نظرم هم سپاهان و هم پرسپولیسی شانس‌های مسلم قهرمانی هستند. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که به غیر از بازی مستقیم دو تیم مسابقات دیگری هم هست که می تواند روی روند قهرمانی تاثیر بگذارد اما در کل این یک بازی ۶ امتیازی است.

وی در خصوص اینکه آیا به نظرش استقلال هم می تواند مدعی قهرمانی باشد؟ گفت: به نظرم استقلال هم شانس این را دارد که به قهرمانی برسد. ما امسال لیگی داریم که تا روز آخر تکلیف قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص نمی شود. تنها چیزی که می شود گفت این است که از بین پرسپولیس سپاهان و استقلال یک تیم قهرمان می شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: توقع این است که هم ما و هم مردم از بازی های باقیمانده لیگ لذت ببریم و بتوانیم فوتبالی خوب از تیم‌های قدرتمند و پرمهره فوتبال کشورمان و بقیه تیم های حاضر در لیگ ببینیم.
 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 1
    کرونا به داد اخلاق بد فوتبال کشور رسید، چه حرفها و فحاشیهای زشتی در فوتبال بود اما بلطف کرونا پارسال و امسال سکوها خالی و فقط میتوانیم روی بازیها تمرکز کنیم و لذت ببریم.
  • رضا IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 4
    ولی پرسپولیس از نظر داوری قوی تر است
  • امیرحسین IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    امیدواریم دوباره سپاهان ...اب الوده نکنه وداور براش پنالتی خلیل زاده ای نگیره
  • سهیل IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    ازنظرمن سپاهان ازنظرسکه لای گز قوترهست
  • خوادار پلیس IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    باشه میبینیم ولی پرسپولیس از نظر داوری قوی تره
  • محمد صادقی IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    پرسپولس، اگر بتونه نفرات شوو حفظ کنه میتونه' با تیمی که داره هم قهرمان، لیگ و اسیا شه چون با برنامه بازی میکنه و بازیکنان ازهم شناخت خوبی دارن'

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس