کد خبر 1213712
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
نمی‌گذاریم فاجعه ویلموتس درباره استراماچونی تکرار شود/ اسناد را به فیفا می‌دهیم

مدیران استقلال مدعی‌اند اجازه نخواهند داد فاجعه‌ای شبیه ویلموتس برای استقلال تکرار شود.

به گزارش مشرق، فوتبال ایران مدت‌هاست با فاجعه بزرگی به نام شکایت مارک ویلموتس دست‌ و پنجه نرم می‌کند و متأسفانه اخبار خوبی هم از این پرونده به گوش نمی‌رسد. سرمربی ناکارآمد بلژیکی که به واسطه قرارداد فوق‌العاده خوبی که برایش با فدراسیون فوتبال ایران تنظیم کردند، حالا مدعی دریافت میلیاردها تومان پول از ایران شده و اگر پرونده‌اش دقیقاً همان طوری که خودش می‌خواهد به سرانجام برسد، متأسفانه علاوه بر چنین مبلغ گزافی باید رقم قابل ملاحظه‌ای نیز تحت عنوان غرامت و دیرکرد بپردازیم. تازه به همه این موارد باید دستمزد دستیاران او را هم اضافه کرد که بر دردسرهای موجود می‌افزاید.

تن لرزه

شکایت هر مربی خارجی از تیم‌های ایرانی با توجه به سابقه بد و شکل ضعیف تنظیم حقوقی قراردادها تن همه را می‌لرزاند. داستانی که متأسفانه به نظر می‌رسد در مورد آندره آ استراماچونی هم تکرار می‌شود و استقلال به زودی درگیر یک پرونده فوق‌العاده جدی خواهد شد که بازنده شدن در آن به معنای از دست رفتن سرمایه مالی خواهد بود. البته هنوز رایی صادر نشده و کاملاً بدیهی است که فرآیند مورد نظر چند ماه طول می‌کشد ولی استراماچونی با استفاده از وکلای مجرب، بخش قابل ملاحظه‌ای از دستمزد و غرامت خود را به دست خواهد آورد.

طبقه بندی اسناد

البته خبرهای رسیده از داخل مجموعه مدیریتی استقلال حاکیست آنها به صورت جدی پیگیر مسئله شده‌اند و تأکید دارند به هیچ عنوان نمی‌خواهند تا قطعی شدن شکایت سرمربی اسبق، حالت بازنده به خود بگیرند. از قرار معلوم، تمام ایمیل‌ها و اسنادی که در رابطه مکاتبه با استراماچونی وجود دارد، دسته‌بندی شده و توضیحات کاملی نیز روی آنها ارائه شده است تا در صورت لزوم به طور کامل برای کمیته انضباطی فیفا ارسال شود.

مدیران استقلال مدعی‌اند با استفاده از راهکارهای قانونی و حقوقی اجازه نخواهند داد حتی در صورت شکایت مربی ایتالیایی، فاجعه‌ای شبیه ویلموتس برایشان تکرار شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس