سرایا القدس

سخنگوی «سرایا القدس» هشدار داد اگر رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود ادامه دهد، انتفاضه رمضان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خواهد رسید.

به گزارش مشرق، «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بیشتر بخوانید:

سرایا القدس در غزه اعلام بسیج عمومی کرد

وی تأکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود ادامه دهد، «شعله انتفاضه رمضان به شهرک‌های صهیونیست‌نشین خواهد رسید».

خبرگزاری صفا به نقل از ابوحمزه گزارش داد، انتفاضه رمضان به جهنم و آتشی برای صهیونیست‌ها و مواضع نظامی آنان بدل شده است.

وی ادامه داد، روز جهانی قدس، روز مستضعفان در مقابله با استکبار و تروریسم صهیونیستی-آمریکایی است و سالگرد این روز، امسال با انتفاضه رمضان مصادف شده است.

این فرمانده فلسطینی خاطر نشان کرد، صحنه‌های کرامت و رد ظلم در اینجا مشخص است و اینکه چگونه ساکنان قدس با اقتدار و جرأت، صهیونیست‌ها را زیر پا گذاشتند.

ابوحمزه به ساکنان قدس و کرانه باختری وعده صادقانه داد که سوپاپ اطمینان آنان خواهند بود و از آنان خواست که علیه صهیونیست‌ها دست به اقدام بزنند و عملیات‌ها را از سر بگیرند.

وی خاطر نشان کرد، هر اندازه زمان طول بکشد و قدرت‌های استکباری تلاش کنند، قدس از بین نخواهد رفت و سرایا القدس نیز لحظه به لحظه، اتفاقات را رصد می‌کند.

این مسئول سرایا القدس در پایان تأکید کرد: «جنگ ما با دشمن ادامه دارد، آتش‌بس نخواهیم کرد و بر سر یک ذره از خاک فلسطین، چانه‌زنی نخواهیم داشت. همه ما به وعده خدا برای آزادسازی قدس ایمان داریم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس