اذعان ژنرال‌های صهیونیست به بی‌فایدگی خرابکاری دریایی علیه ایران

برخی ژنرال‌های رژیم صهیونیستی گفته‌اند که حملات (و خرابکاری) دریایی علیه ایران نه تنها منجر به نتایج مطلوب نشده بلکه پیامدهای اقتصادی منفی بویژه بر تجارت دریایی تل آویو بر جای گذاشته است.

به گزارش مشرق، مقام‌های ارشد نظامی رژیم صهیونیستی از بی‌فایده بودن حملات کور دریایی علیه ایران خبر دادند.

 به نوشته شماره چهارشنبه روزنامه «الشرق الاوسط»، مقام‌های نظامی و اطلاعاتی صهیونیستی که بتازگی در واشنگتن با مقام‌های آمریکا دیدار کردند اینک در موثر بودن عملیات دریایی علیه ایران دچار تردید شده‌اند.

مقام‌های صهیونیستی بر این باورند که خسارات این اقدام‌ها بیش از منافع آن است و باید راه‌های دیگری برای متوقف ساختن ایران در منطقه یافت.

روز سه‌شنبه یک مقام ارشد نظامی در تل آویو گفت، حملات به کشتی‌های ایرانی تنها زمانی موثرتر بود که پنهانی بود. این مقام‌ها گفتند که لازم است اوضاع آرام شده، در اینگونه حملات تجدیدنظر شود و برای موقت هم که شده شاید جلوی آنها گرفته شود.

به نوشته این روزنامه، به نظر می‌رسد که بسیاری از ژنرال‌های ارشد رژیم اسرائیل با حملات بیشماری که به احتمال زیاد منجر به جنگ می‌شود، مخالف هستند.

به باور این ژنرال‌ها، این حملات منجر به نتایج مطلوب نشده و پیامدهای اقتصادی منفی بویژه بر تجارت دریایی اسرائیل داشته است.

 روزنامه «نیویورک‌تایمز» چندی قبل گزارش داد یک کشتی ایرانی در دریای سرخ بر اثر عملیات رژیم صهیونیستی با استفاده از مین دریایی، دچار حادثه شده است.

این روزنامه با بیان اینکه مقام‌های اسرائیلی بر اساس سیاست سکوت خبری که دارند هنوز درباره این حادثه اظهار نظری نکرده‌اند، نوشت: «اما یک مقام آمریکایی می‌گوید اسرائیلی‌ها به آمریکا خبر دادند که نیروهای آنها در ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت محلی، به این کشتی حمله کردند».

اذعان ژنرال‌های صهیونیست به بی‌فایدگی خرابکاری دریایی علیه ایران

متعاقب این حادثه، منابع خبری  از هدف قرار گرفتن یک کشتی متعلق به رژیم اسرائیل نزدیک سواحل امارات خبر دادند. شبکه خبری «المیادین» اعلام کرد که یک کشتی متعلق به رژیم اسرائیل نزدیک سواحل فجیره در امارات هدف قرار گرفته است. منابع محلی گزارش دادند که کشتی مورد حمله «هایپریون ری» نام داشته و متعلق به یک شرکت اسرائیلی است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد کشتی «هایپریون ری» در نزدیکی بندر الفجیره با یک موشک هدف قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس