کد خبر 1213060
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
احمد اصغری مهرآبادی

معاون وزیر راه گفت: برنامه ریزی وزارت مسکن بر آن است که تا پایان دولت دوازدهم، کلیه پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام برساند و با تخصیص منابع مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن را سرعت بیشتری بخشد.

به گزارش مشرق، احمد اصغری مهرآبادی امروز در پایان نشست شورای مسکن استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری که استان خوزستان را یک استان ویژه خطاب کردند، باید در رفع مشکلات مردم این استان توجه ویژه صورت گیرد که وزارت مسکن و شهرسازی دید مثبتی به این استان دارد.

وی افزود: جلسه امروز شورای مسکن استان خوزستان را با این دیدگاه آغاز کرده‌ایم که برای پیشبرد اهداف وزارت مسکن در این استان و سرعت بخشیدن به آنها توجه ویژه‌ای باید صورت گیرد.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی بیان کرد: وزارت مسکن هرآنچه که لازم باشد برای پیش‌برد و اجرای پروژه‌های مسکن در استان خوزستان چه در زمینه تخصیص بودجه، چه در اختصاص زمین و چه در زمینه رفع موانع قانونی کوتاهی نخواهد کرد و با نگاهی مثبت به این استان می‌نگرد.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش‌های مسئولان خوزستان در اجرای پروژه‌های مسکن در استان اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در خوزستان تاکنون مثبت بوده است که تشکیل کارگروه اقدام ملی مسکن در استان نیز از نمونه‌های بارز و شاخص این اقدامات است که سرعت اجرای پروژه‌های مسکن در استان چه در قالب مسکن مهر و چه در قالب اقدام ملی مسکن را نتیجه داده است.

مهرآبادی با اعلام خبر پایان یافتن پروژه‌های مسکن مهر تا پایان دولت دوازدهم گفت: برنامه ریزی وزارت مسکن بر آن است که تا پایان دولت دوازدهم، کلیه پروژه‌های مسکن مهر را به اتمام برساند و با تخصیص منابع مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن را سرعت بیشتری بخشد.

وی در ادامه افزود: جهت پایان یافتن پروژه‌های مسکن در استان خوزستان تاکید وزارت بر سرعت بخشیدن و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و در این خصوص با اختصاص منابع مالی مورد نیاز تلاش کردیم سرعت پروژه‌ها چه در تکمیل و محوطه سازی و اتمام پروژه‌های مسکن را بیشتر کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 0
    دولت فعلی هیچ اعتقادی به مسکن سازی ندارد. چون تصمیم گیران خود انبوه ساز هستند و طرفدار گرانی مسکن
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    از سال ۹۲ هر سال گفتن تا پایان امسال مسکن مهر تمام می‌شود این هم مانند همه قول‌های دروغین دیگرشان شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس