کد خبر 1213028
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
اجرای کاملاً الکترونیکی انتخابات

رئیس هیئت مرکزی بازرسی ستاد انتخابات کشور از تلاش برای برگزاری انتخابات ۲۸خردادماه به‌صورت کاملاً الکترونیکی در ۲۴شهر کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، علی طالبی امروز در همایش هیئت‌های بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان گلستان اظهار داشت: نظارت و اطمینان از سلامت انتخابات بر عهده هیئت‌های بازرسی است.

وی با بیان اینکه "انتخابات منجر به افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود" گفت: مهمترین مبنای مردمسالاری انتخابات است و هر جا مردم حضور داشتند انسجام اجتماعی نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس هیئت مرکزی بازرسی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: ۳ ضلع انتخابات عوامل اجرایی و بازرسان، کاندیداها و نامزدها و در عین حال مردم هستند که برای پرشورتر شدن انتخابات هرکدام وظایفی هم برعهده دارند.

وی بیان داشت: صحت، قانونمندی و رعایت تشریفات قانونی انتخابات بسیار مهم است و به طور قطع در این زمینه با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

طالبی با اشاره به نقش مردم در تعیین سرنوشت خود اظهار داشت: مردم ما به کشور علاقه‌مند هستند و یقیناً در انتخابات شرکت کرده و مشارکت در این دوره ارتقا خواهد یافت.

وی از برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه به صورت کاملاً الکترونیکی در ۲۴ شهر کشور خبر داد و گفت: تلاش ما افزایش شعب ثابت و سیار و همچنین اجرای کامل الکترونیکی انتخابات در ۱۶ مرکز استان و ۸ کلان شهر است.

طالبی یادآور شد: آموزش بازرسان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما تلاش کردیم حضور یک بازرس در هر شعبه را داشته باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس