گلایه نمکی از پرسنل بدون ماسک در بیمارستان

وزیر بهداشت در بازدید سرزده از یک بیمارستان در شرق استان تهران، از اینکه برخی پرسنل ماسک نداشتند، ابراز گلایه کرد.

به گزارش مشرق، سعید نمکی روز سه شنبه در بازدید سرزده و بدون تیم محافظتی از بیمارستان شهدای پاکدشت، از نزدیک در جریان خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.

وزیر بهداشت در ابتدای ورود به بیمارستان، از اینکه برخی از پرسنل ماسک نزده بودند، گلایه کرد و گفت: وقتی پرسنل ما از ماسک استفاده نمی‌کنند، نمی‌توان از مردم خرده گرفت.

نمکی از سوپروایزر بیمارستان که به استقبالش آمده بود، خواست که حتماً پیگیر ماسک زدن پرسنل باشد.

گلایه نمکی از پرسنل بدون ماسک در بیمارستان

وزیر بهداشت در ادامه این بازدید سرزده به گفتگو با بیماران و پرسنل پرداخت.

در ادامه این بازدید، انوشیروان صادقی رئیس بیمارستان شهدای پاکدشت به استقبال وزیر بهداشت آمد و پیرامون مسائل و مشکلات بیمارستان گزارشی ارائه داد.

نمکی در ادامه گفتگو با پرسنل بیمارستان، گپ و گفتی با پرستاران داشت و خواست که از وضعیت پرداخت کارانه‌های پرستاری گزارشی بدهند و پرستاران عنوان داشتند سه ماه کارانه عقب هستند که وزیر در واکنش به این موضوع، عنوان داشت که سه ماه عقب ماندگی در پرداخت کارانه‌های پرستاری در مقایسه با ۲۰ ماه عقب ماندگی کارانه که قبلاً وجود داشت، قابل قبول است.

وزیر بهداشت سپس به گفتگو با رئیس بیمارستان پرداخت و ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات و تلاش‌های پرسنل بیمارستان، از وضعیت خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان شهدای پاکدشت ابراز رضایت نمود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    ترسشون ریخته
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    آقای وزیر خسته میشن دیگه مقصرشمایید که اجازه افزایش ظرفیت پزشکی نمی‌دید. البته به خاطرآینده کاری خودتونه. برای خودتون نگرانید پدرمملکت رادرآوردید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس