کد خبر 1211144
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

یکی از ویژگی‌های کانال اسپیرال گالوانیزه و اتصالات کانال اسپیرال، استحکام بالا و صدای کمتر نسبت به کانال گالوانیزه دستی و همچنین راندمان بالای لوله اسپیرال گالوانیزه است.

لوله اسپیرال گرد و اتصالات لوله اسپیرال معمولا در محیط‌های دارای ارتفاع زیاد استفاده می‌شوند. مکان‌هایی مانند سوله‌ها، ترمینال‌های مسافربری، ایستگاه‌های راه‌آهن، نمایشگاه‌ها و همچنین کارخانجات صنعتی قابل استفاده هستند.

لوله‌های اسپیرال گرد یکی از مهمترین قطعات در صنعت تهویه مطبوع به‌شمار می‌روند. همان گونه که از نام کانال اسپیرال مشخص است کانالی به شکل مارپیچ است.

کانال اسپیرال Galvanized Spiral Air Duct با انواع اتصالات گرد گالوانیزه شامل انواع کانال‌های سه‌راهی گالوانیزه، کانال چهارراهی گالوانیزه، کانال تبدیلی، کانال زانویی و ..... از جمله تجهیزاتی هستند که در زمینه تاسیسات ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کانال اسپیرال گالوانیزه

مزایای لوله اسپیرال گالوانیزه

لوله گرد اسپیرال به دلیل سرعت در ساخت، استحکام و مقاومت بالا، نصب آسان، تحمل فشار بالای جریان عبوری باعث شده در موارد بسیاری همچون سیستم‌های تهویه مطبوع، تخلیه بخارات و انواع گازها و همچنین انتقال ذرات مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم کانال اسپیرال گرد استفاده از لوله اسپیرال به صورت نمااکسپوز است. زیبایی لوله گالوانیزه اسپیرال باعث شده حتی به صورت نمایشی در رستوران‌ها و مکان‌های غیرصنعتی مورد استفاده قرار بگیرند. کانال اسپیرال هوا محصولی ویژه و متمایزی است که موجب کاربرد گسترده آن در سیستم‌های تهویه شده است.

کانال اسپیرال گالوانیزه

تولید لوله اسپیرال گالوانیزه

ساختار درز کانال اسپیرال به شکلی است که ضمن استحکام بالا، با ایجاد هوابندی مناسب، حداقل میزان نشتی هوا را داشته باشد.این در حالی است که سطح داخلی کانال صاف می‌باشد.

لوله‌های اسپیرال گالوانیزه به وسیله دستگاه اسپیرال تولید می‌شود. تهویه نسیم سهند نوین با اختیار داشتن بهترین برند از دستگاه‌های تولید لوله اسپیرال با فناوری سوئیس (SPIRO TUBE FORMER MACHINE) توانایی تولید لوله اسپیرال در سایزهای مختلف و ضخامت‌های متنوع با بهترین کیفیت جهانی را داراست.

کانال اسپیرال گالوانیزه

تولید کانال اسپیرال به وسیله دستگاه با نوار ورق گالوانیزه انجام می‌شود که به صورت Spiral seam و مارپیچ صورت می‌گیرد.

لوله اسپیرال گالوانیزه دارای تاییدیه سازمان نظام مهندسی می‌باشد. لوله‌های اسپیرال را همچنین می‌توان با ورق آلومینیوم، ورق روغنی سیاه و ورق استیل تولید کرد.

کانال اسپیرال نیاز کمتری به استفاده از ساپورت و فلنج دارد که همین ویژگی باعث نصب سریع لوله‌های اسپیرال می‌گردد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس