کد خبر 1210167
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲
9 اسیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آزاد شدند - کراپ‌شده

دولت نجات ملی یمن از آزادی ۹ نیروی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور خبر داد که نزد شبه‌نظامیان دولت مستعفی یمن و ائتلاف سعودی، اسیر بودند.

به گزارش مشرق، رئیس کمیته امور اسرای فلسطینی از آزادی نُه نفر دیگر از اسرای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری المسیره، «عبدالقادر المرتضی» امروز چهارشنبه اعلام کرد که نُه نفر از اسرای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیات مبادله اسرا در جبهه مأرب آزاد شدند.

بر اساس توافق سوئد میان دولت صنعاء و دولت مستعفی یمن قرار شده بود همه اسرا با هم مبادله شوند، اما چیزی که مانع عملی شدن آن شده است، واقعیت تحولات میدانی برای مزدوران ائتلاف سعودی است، زیرا از طرف‌های متعدد و مختلفی تشکیل شده‌اند و اختلافات موجود در محافل مزدوران سعودی صنعاء مانع انجام مبادله اسرا می‌شود.

دولت صنعاء می‌گوید که مزدوران یمنی اخیرا اقدام به گزینش اسرایشان برای آزاد شدن آنها کرده‌اند و بر اسامی و فرماندهان مشخصی تاکید دارند که از حزب الاصلاح هستند، اما ما می‌خواهیم مبادله اسرا به شکل همه در برابر همه، انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    واقعا این مقاومت و سلحشوری جای تحسین داره، همه حالا اقرار دارند که اگر حمایتهای جهان استکبار و ارتجاع نبود این بنیان مرصوص یک هفته ای پشت درهای ریاض بود، و ما اکنون در صف زیارت بقیع شریف بودیم.
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس