1

یزدی‌ها می‌توانند در طرح ویژه دیجی‌کالا برای ساکنان این استان، تا ۱۴ اردیبهشت ماه از شرایط ویژه خرید محصولات بهره‌مند شوند.

هفته‌های خرید اینترنتی‌ دیجی‌کالا پس از کرمان، گلستان و سمنان، به ایستگاه یزد رسید و ساکنان این استان می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت ویژه از خدمات فروش اینترنتی بهره‌مند شوند. به همین منظور و با توجه به شبکه گسترده بومی تامین کنندگان کالا در این استان، با یکی از تولیدکنندگان موفق صنایع دستی آشنا شده و شما را به تماشای بخشی از تلاش او دعوت می‌کنیم:

حفظ ارزش و کیفیت هنری یک حرفه قدیمی تا روزگار امروز، دغدغه ارزشمندی است که نوادگان حاج محمدعلی رضایی، هنرمند ترمه دوز خوشنام یزد، به خوبی آن را محقق کرده‌اند. هنری که پیشینیان ما به صورت دستبافت و از رهگذر روزها و ساعت‌ها برای خلق آن زمان صرف می‌کردند حالا به کمک تکنولوژی و ابزارهای صنعتی با سرعت، دقت و کیفیت بهتری تولید می‌شود.

تأثیر فناوری در تولیدات هنری تنها به بستر خلق، محدود نمی‌شود، بلکه عرصه‌های عرضه و فروش نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است. ترمه، این هنر قدیمی و ناب ایرانی حالا به کمک فضای آنلاین نه تنها به عنوان میراث فرهنگی ایرانی حفظ می‌شود بلکه در معرض دید علاقه‌مندان و متخصصان بیشتری نیز قرار می‌گیرد.

شما را به تماشای لحظاتی از زندگی چند نسل از هنرمندان یزدی فعال در حرفه ترمه دوزی و صاحب برند رسمی ترمه رضایی یزد دعوت می‌کنیم.

دانلود

ارائه کد تخفیف ویژه برای یزدی‌های خرید اولی، تخفیف‌های هفتگی روی کالاها، عرضه محصولات بومی و محلی سراسر ایران، دریافت رایگان سفارش‌های یزدی‌ها در مقصد بدون پرداخت هزینه ارسال، نمایش کالاهای مورد علاقه یزدی‌ها و امکان فروشنده شدن برای همه کسانی که کالایی برای عرضه دارند، پیشنهادهای ویژه دیجی‌کالا برای مخاطبان استان یزد است.

اگر ساکن استان یزد هستید و می‌خواهید اولین خرید خود را از دیجی‌کالا انجام دهید، با استفاده از کد تخفیف YAZDNC هفته خرید اینترنتی استان یزد را از اینجا دنبال کنید:

لینک ورود به صفحه

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس