کد خبر 1204410
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
حبیبی: حفظ بازی تهاجمی رمز پیروزی پرگل مقابل الاهلی بود/ مدافعان میانی استقلال مقابل مهاجمان تیزپا به مشکل می‌خورند

پیشکسوت سال‌های دور باشگاه استقلال حفظ بازی هجومی پس از پیش افتادن از الاهلی را رمز موفقیت و پیروزی پرگل آبی‌پوشان مقابل نماینده عربستان دانست.

به گزارش مشرق، گودرز حبیبی درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل الاهلی عربستان و ثبت نتیجه 5 بر 2 اظهار داشت: بچه‌ها واقعاً خوب بازی کردند و عملکردشان فوق‌العاده بود. البته زیر سایه این برد نباید مشکلات را نادیده بگیریم و به نظرم هنوز در دفاع وسط دچار مشکل هستیم و اگر دو مهاجم تیزپا مقابل استقلال بازی کنند، مدافعان میانی تیم دچار مشکل خواهند شد و از بین می‌روند.

وی افزود: عملکرد خط حمله و به خصوص مهدی قایدی و ارسلان مطهری ستودنی بود و روی هم رفته، نتیجه خوبی که کسب شد نشان می‌دهد تیم در کار هجومی بی‌نقص عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال عجز و ناتوانی عربستان را نشان داد/ بعضی از بازیکنان از شرایط مسابقه دور هستند

مدافع سال‌های دور استقلال با اشاره به انسجام استقلال در طول 90 دقیقه گفت: مسئله‌ای که باعث رقم خوردن این نتیجه شد، این بود که تیم هماهنگی خود را از دست نداد و یک بازی سراسر هجومی را ارائه کرد. این بسیار مهم بود که پس از پیش افتادن از الاهلی، وارد لاک دفاعی نشدیم و حرکت تهاجمی را حفظ کردیم تا ابتکار عمل همچنان دست خودمان باشد و این رمز برتری پرگل استقلال بود. این برد از نظر روحی و روانی نیز در ادامه مسیر به سود تیم خواهد بود.

حبیبی در پاسخ به این سؤال که آیا فرهاد مجیدی توانسته است تفکراتش را به خوبی در این القا کند، اظهار داشت: تا حدودی این امر اتفاق افتاده، اما مسلماً مجیدی به زمان بیشتری نیاز دارد تا تیم کاملاً به چیزی که می‌خواهد شبیه شود. در این مدت کوتاه نمی‌توان همه چیز را درست کرد، اما مسیر حرکتی درست بوده است و مجیدی می‌تواند تیم را به سمت قهرمانی ببرد، به شرطی که تیم مدیریتی نیز حمایت لازم را انجام دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس