کد خبر 1203890
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
حمله هواداران لیورپول به اتوبوس رئال مادرید در آستانه مصاف دو تیم در لیگ قهرمانان/ زیدان جان سالم به در برد! + عکس

دقایقی پیش از مصاف دو تیم رئال مادرید و لیورپول در آنفیلد، گروهی از هواداران نماینده انگلیس به اتوبوس حامل بازیکنان میهمان اسپانیایی حمله‌ور شدند.

به گزارش مشرق، در آستانه مصاف تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول، هواداران تیم میزبان با پرتاب سنگ و مواد محترقه به سمت اتوبوس تیم اسپانیایی از این تیم استقبال سردی انجام دادند.

بر اثر این حمله شیشه یکی از دو اتوبوس تیم مادریدی که اعضای این تیم را از هتل محل اقامت‌شان به ورزشگاه آنفیلد می‌برد، شکست اما خوشبختانه در این حادثه که در نزدیکی‌های ورزشگاه آنفیلد صورت گرفت،  کسی دچار جراحت نشد. طبق تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، شیشه آن قسمت از اتوبوس که صندلی زین‌الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها قرار داشت، شکسته است.

درباره شی پرتاب شده که منجر به شکستن این شیشه شد نقل قول‌های متفاوتی وجود دارد. خبرنگار شبکه سکزتای اسپانیا مدعی شده که این اتفاق با پرتاب یک تکه سنگ صورت گرفته و برخی منابع دیگر از پرتاب یک بطری شیشه‌ای حکایت دارند. چیزی که همه منابع خبری درباره این حادثه به صورت مشابه ذکر کرده‌اند، عدم استفاده هواداران آشوبگر لیورپول از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی میان آنها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و لیورپول از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در حالی به مصاف هم رفته‌اند که بازی رفت آنها در اسپانیا با پیروزی ۳ بر یک تیم میزبان خاتمه یافت.

حمله هواداران لیورپول به اتوبوس رئال +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی خان IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    بفرما ببین چه خبره ها اونوقت میگن ایرانی ها شعور ندارن اینا رو ببینید بعد قضاوت کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس