کد خبر 1203368
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
بیانیه تند استقلال در خصوص سفر به عربستان/ اشاره به ماجرای جنجالی سفر ۹۰ نفره

باشگاه استقلال می گوید کلا ۵۷ نفر در سفر این تیم به عربستان حضور دارند.

به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر انتقادات زیادی در خصوص همراهان استقلال در سفر این تیم به عربستان مطرح شده است که این باشگاه با انتشار بیانیه تندی نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده است.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:
«درحالی که چشم میلیون‌ها هوادار استقلال به عملکرد این تیم در عربستان دوخته شده، از جهت‌های گوناگون حملاتی علیه باشگاه استقلال و کاروان این تیم صورت می‌گیرد. در آخرین اقدام، حاشیه‌سازانی که منافع خود را در استقلال بر باد رفته می‌بینند، امروز در ادامه سناریو سلسله‌وارشان به کاروان باشگاه استقلال در عربستان پرداختند و دست به سیاه نمایی زدند که جهت تنویر افکار عمومی ذکر نکاتی ضروری به نظر می‌رسد.
۱/ کاروان باشگاه استقلال در عربستان تنها ۵۷ نفر است. این عدد را با کاروان سایر تیم‌هایی که در گذشته به این کشور سفر کرده‌اند، مقایسه کنید تا متوجه شوید که تعداد اعزامی‌های باشگاه استقلال تا چه حد پایین است.


۲/ برخی حاشیه‌سازان که به طور علنی دشمن استقلال هستند، این روزها چون موردی برای حاشیه‌سازی پیدا نکرده‌اند، به حضور مدیرعامل استقلال در جده انتقاد کرده‌اند. باید از این آقایان پرسید که اولا، آیا حضور مدیرعامل استقلال در کاروان این تیم امری بی سابقه و کم سابقه بوده؟ دوم اینکه آیا این آقایان می‌دانند اولین حضور بعد از سال‌ها ممنوعیت تردد به سعودی، می‌توانسته چه مخاطراتی داشته باشد؟ به عبارت دیگر خیلی واضح است که مدیرعامل باشگاه باید در این سفر حضور پیدا می‌کرد تا در صورت هرگونه کارشکنی، مشکل‌سازی و حاشیه‌سازی میزبان، موضوع را از نزدیک حل و پیگیری می‌نمود.


۳/ برای این حاشیه‌سازان یادآوری می‌کنیم که به خاطر بیاورند در سال‌های نه چندان دور، کاروان استقلال در سفر به عربستان را نود و اندی نفر تشکیل می‌دادند. آن هم ۹۰ و چند نفری که فرزند فلان نماینده و آشپز و رفیق فلان مسئول هم داخلشان بود اما امروز در کاروان استقلال حتی یک نفر غیر مسئول و خارج از مجموعه تیم استقلال نیست.


۴/ باشگاه استقلال از این پس نسبت به حاشیه‌سازان صبوری نشان نخواهد داد و از طریق مجاری قانونی پیگیر حقوق حقه خود خواهد بود چراکه برخی رسانه‌ها همت کرده‌اند تا با انواع حاشیه‌سازی مانع از موفقیت استقلال در آسیا شوند و مطمئنا باشگاه استقلال دست این حاشیه‌سازان را رو خواهد کرد.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    6 6
    پول مفت بیت الماله دیگه. من کارگر مالیات بدم دولت خرج ریخت و پاش اینا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      8 7
      پول مفت بیت المال اونجاست که تیم سوگلی میره تو لاکچری ترین هتل هند مستقر میشه اونم با تعداد نفراتی سه برابر نفرات استقلال. اونجا میگن ای اف سی هزینه ها رو میده ولی به استقلال که میرسه حرف خودشونم یادشون میره و بیت المال میاد وسط
    • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      3 4
      آقا جان طرف داره از خودیهای خودتون شکایت میکنه تو چرا افتادی به جون به قول سخیف خودت تیم لاکچری و سوگلی؟! دعوای خانگی شما به پرسپولیس و پرسپولیسیها چه ربطی داره آخه!
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    8 3
    اگر گذشتگان اشتباه کردند؛ شما مجاز به مقایسه خود با آنها نیستید در این شرایط اقتصادی اعزام 57 نفر چه توجیهی دارد؟!
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      3 2
      گذشتگات اشتباه کردن چون چند برابر بیشتر از استقلال بوده همراهاشون . استقلال اشتباه نکرده کسی رو اضافه بر سازمان نبره تمام 57 نفر لازمن و باید باشن از این تعداد فقط 25 نفرش بازیکن های تیم هستن. تو شرایط کرونایی همه تیمها که مثل لنگ واکسن خارجی در اختیارشون قرار داده نشده که واکسینه بشن و با خیال راحت برن ارد. باید نفرات تدارکاتی و کادر درمانی زیادی همراه تیم باشن تا مشکلی پیش نیاد.کافیه سعودیها بازیکنان استقلال رو الوده به کرونا کنن کل بازیهای استقلال سه یر صفر زده میشه. به نظرم باید خیلی بیشتر از این میبردن
    • علی IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      2 1
      یعنی الان دعوا به خاطر سه نفره؟؟؟؟/تا دیروز شصت نفر بودن،الان شدن پنجاه و هفت نفر؟؟؟؟؟؟مسخره کردین خودتونو؟؟؟؟دعوا نداره،کاری به تیم الاستقلال ندارم که رفته تو وطنش مهمونی،ولی خرج هتل و خورد و خوراک و غیره وذالک به عهده afc هستش،به خاطر چی میجنگین با هم؟؟؟؟یکی سر هتل پرسپولیس،یکی سر کاروان الاستقلال، بابا یه کم اول تحقیق کنین ببینید پول از جیب کی هزینه شده،بعد بچه بازی راه بندازید و دعوا کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس