کد خبر 1203185
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
سفر دورهمی مددی و مدیران استقلال با همراهی کارگزار

سفر مدیرعامل باشگاه استقلال بر خلاف همتای خود در باشگاه رقیب 5 روز زودتر از برگزاری اولین دیدار آبی پوشان در عربستان جای نقد و بررسی دارد.

به گزارش مشرق، استقلال،پرسپولیس، تراکتور و فولاد 4 نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که برای شرکت در این رقابت ها کاروان خود را به عربستان، امارات و هند اعزام کرده اند اما در کاروان های اعزامی شاهد حضور افرادی هستیم که  با مشاهده آنها در تصاویر، مشخص می شود هیچ نظارتی روی سفرهای برون مرزی وجود ندارد.

مساله دیگر  الزام به حضور مدیران باشگاه ها در اینگونه سفرها است که در این سالها بارها و بارها تکرار شده و مشخص نیست مدیرعامل به جز قسمت پرداخت پاداش به اعضای تیم چه وظیفه دیگری در اینگونه سفرهای خارجی دارد.

بیشتر بخوانید:

اولین تیمی که به استقلال تعظیم کرد/سعودی ها، زخم خورده فرهاد



نمونه این موضوع احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال است که اتفاقا جزو اولین نفراتی بود که پا روی پلکان هواپیما گذاشت تا با آبی پوشان سفر کند. سوال اینجا است که چه لزومی دارد مدیرعامل یک باشگاه 5 روز زودتر از برگزاری دیدار تیمش با کاروان استقلال راهی عربستان شود؟ آیا بهتر نبود وی مثل مدیرعامل پرسپولیس تا روز برگزاری بازی در تهران بماند و به امور باشگاهش بپردازد؟  

آیا مددی به جز حضور در هتل و استراحت در اتاق و صرف غذا تا روز برگزاری بازی استقلال کار دیگری می تواند انجام بدهد؟عجیب تر این است که کانال اطلاع رسانی باشگاه استقلال شب گذشته با انتشار تصویری از مددی نوشت تمرین با حضور مدیرعامل برگزار می شود، اما آیا قرار بود مددی وقتی راهی عربستان شده تمرین تیمش را هم تماشا نکند؟

از سوی دیگر حضور نفرات مختلف و مدیرعامل یک شرکت که اسپانسری باشگاه استقلال را بر عهده دارد در سفر استقلال به عربستان نشان می دهد که مدیران این باشگاه تمام اختیارات را به اسپانسر یا همان کارگزار واگذار کرده و عملا اختیاری ندارند. از طرفی شنیده می شود قرار است به کاروان 58 نفره استقلال تعداد دیگری از مدیران این باشگاه اضافه شوند که این موضوع جای نقد دارد. آیا باشگاه استقلال در تهران امور اداری ندارد که تمامی ارکان آن قصد سفر به عربستان دارند؟

وزارت ورزش و جوانان که متولی دو باشگاه است باید پاسخ بدهد که چه دلیلی دارد مدیرعامل و اعضای هیات مدیره در جایگاه ویژه تماشاگر یک مسابقه باشند و عملا چند روز در اردوی تیم حضور داشته باشند؟ هر چند این وزارتخانه تاکنون با این همه اتفاق ریز و درشت و تخلف های مالی در دوران مدیریت گذشته کوچکترین برخوردی نداشته است.

گفتنی است سعید آذری و سجاد سیاح مدیران دو باشگاه فولاد و تراکتور هم تیم های خود را در سفر به عربستان و امارات همراهی کردند که به آنها هم این انتقادات وارد است. مدیرانی که کارگروه سفر انتخاب می کنند، وظایف به سرپرست تیم می دهند ولی خودشان نفرات اول سفرات برون مرزی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    4 3
    الان شما مشکلتون چیه ؟ میخوای ارامش تیم رو بهم بزنی ؟ حاشیه بسازی ؟ مدیر عامل تیم رقیب که ما حتی رقیب هم نمیدونیم کارمند وزارتخونه هم هستن ... الان نشستن دارن لابی میکنن، برنامه ریز میکنن که لنگیا برگشتن بازیهای لیگ ، داوری رو چجوری بچینن که بتون مفتی امتیاز بگیرن .. تازه تمام هزینه ها رو اسپانسر داره میده به شماه چه ؟
    • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      0 0
      مشکل بعضی این هست که مثل مگس هستند و کارشان انتقال میکروب و خراب کردن ذهن افراد هست.تیم لنگی ها از مدیر عاملش گرفته هرکدام حد اقل دو یا سه پست دولتی دارند نمی دانند به کدامشان برسند. ضمن آنکه بازی در کشوری است که دشمن انقلاب هست نه درکشور هند. اگر نویسنده چهار تا کتاب سیاسی خوانده بود متوجه می شد نه تنها مدیریت تیم باید می رفت بلکه چند ریش سفید هم همراه تیم میرفتند تا این وهابیان از احساسات و جوانی بازیکنان تیم استفاده ابزاری علیه کشور عزیزمان نکنند این هست
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    1 3
    مرده خوری مدیران وافراد چسبیده به تیم استقلال ازاین فرصت استفاده کرده و با پول مردم همگی به عربستان سعودی رفته اند. پولی که با کاسه گدایی از هواداران تیم گرفتند همگی صرف اقایان میشود بنام باشگاه و به کام اقایان. زیارت قبول. خرج که از کیسه مهمان خوش گذرانی چه لذت بخش بود.
  • آبی آسمون IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    3 1
    مشرق پرسپولیسی لطفا از بریز و بپاش های پرسپولیس بگو 3تا تیم مدیرعاملشون همراهشون رفته حالا چون پیروزی مدیرعاملش نرفته همه اشتباه می کنن فقط کار پرسپولیس درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس