کد خبر 1202820
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
لشکرکشی فدراسیون فوتبال برای جلسه بدون خروجی/ ادامه نشست‌های نمایشی این بار با یک مدیر صنعتی

مسئولان فدراسیون فوتبال در نشست با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران شرکت کردند ولی خروجی این جلسات که پیش از این با وزیر امور خارجه هم برگزار شده، مشخص نیست.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش هیات فوتبال استان کرمان خبری پیرامون برگزاری نشست مدیران شرکت ملی صنایع مس با شهاب عزیزی خادم و مدیران فدراسیون منتشر کرد. در این خبر اشاره شده علاوه بر عزیزی‌خادم، حمیدرضا مهرعلی نایب رئیس، منصور قنبرزاده دبیرکل، حیدر بهاروند سرپرست نایب رئیسی دوم، شهره‌ سادات موسوی نایب رئیس بانوان، میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه، محسن سلاجقه سرپرست هیات فوتبال کرمان، علیرضا دادگر دبیر هیات، محمدجواد خلیلی مدیر گروه روابط عمومی‌های شرکت ملی صنایع مس ایران، محمدرضا کافی مدیرعامل مس سونگون و علی رمضانی مدیرعامل باشگاه مس کرمان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

دلایل امیداواری ایران برای گرفتن میزبانی از بحرین/ شکایت از AFC به CAS؛ هزینه یا فایده؟

سوال اینجاست که فدراسیون فوتبال چه ارتباطی می‌تواند با شرکت صنایع ملی مس داشته باشد که عزیزی خادم، تمام ارکان مدیریتی این فدراسیون را به چنینی نشستی برده است؟ شرکت مربوطه چه آورده‌ای برای فدراسیون خواهد داشت که در خبر مورد نظر هم اشاره ای به آن نشده است؟ آیا الزام است در این جلسه تمامی ارکان مدیریتی فدراسیون حضور داشته باشند؟ آیا این موضوع جنبه نمایش در رسانه‌ها را ندارد؟ و ...

لشکرکشی فدراسیون فوتبال برای جلسه بدون خروجی

 در خبر فوق آمده: "در این دیدار در راستای همکاری برای توسعه فوتبال و استفاده از ظرفیت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران در استان کرمان گفت‌وگو شد و در مورد راهکارهای تعامل و ارتباط نزدیک فدراسیون و شرکت ملی صنایع مس ایران همفکری انجام گرفت. در نهایت مقرر گردید که همکاری تنگاتنگی بین فدراسیون و شرکت ملی صنایع مس ایران برقرار شود." باید از مسئولان فدراسیون پرسید که دلیل برگزاری این نشست دقیقا چه بوده و خروجی آن در آینده برای فدراسیون چه خواهد بود؟ پیش از این هم مسئولان فدراسیون مشابه چنین نشستی را با ظریف برگزار کرده و به بهانه رایزنی برای از دست رفتن میزبانی، خود را پررنگ نشان دادند.

 اردشیر سعد محمدی که مسئولیت  شرکت ملی صنایع مس  را دارد، چه آورده‌ای برای ورزش استان کرمان طی سال‌های اخیر داشته است؟ اینکه در یک استان با قشر محروم هزینه‌های میلیاردی و بدون حساب و کتاب صورت می‌گیرد اما نظارتی روی آن نیست؛ ابهامی است که مدیران رده بالای کشور باید به آن پاسخ بدهند که آورده ورزشی چنین فردی در شرکت صنایع ملی ایران چه بوده؟ شرکت ملی صنایع مس ایران و در راس آن مدیریت این مجموعه که طی سال‌های اخیر در برخی رشته‌های ورزشی فعالیت داشته، آیا تا به حال به مسئولیت اجتماعی خود در استان کرمان عمل کرده و این هزینه های بی ضابطه، در مغایرت با این وظایف نیست؟ در این استان به وفور قشر محروم دیده می‌شود اما به نظر می‌رسد یک عده بیشتر در حال تلاش برای دیده شدن در رسانه‌ها هستند و سوداهای دیگر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    وقتی با رانت یونسی و حمایت اصلحطلبا مسئولیت بگیری همین میشه آقای خادم. اون صندلی جای امثال علی داییه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    0 0
    مشکلات کرمان تموم شده پول اضافه اومده می خوان خرج توپ بازی کنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس