کد خبر 1201842
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
انتخاب بنا از بین دو کشتی‌گیر برای آخرین شانس کسب سهمیه

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از بین رامین طاهری و ناصر علیزاده یک نفر را برای حضور در مسابقات گزینشی آخر در صوفیه انتخاب خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حسین نوری که نماینده وزن 87 کیلوی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات گزینشی المپیک بود در حالیکه می‌توانست به راحتی سهمیه المپیک را در آلماتی بگیرد، 4-4 در نیمه نهایی رقابت‌ها مغلوب حریف چینی‌اش شد و از دستیابی به سهمیه المپیک بازماند. این در حالی بود که محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در این رقابت‌ها موفق به کسب سهمیه اوزان 67 و 97 کیلوگرم شدند.

مسابقات گزینشی آخر که مخصوص همه کشتی گیرانی در سراسر دنیاست که تاکنون موفق به کسب سهمیه نشده‌اند، دهه دوم اردیبهشت ماه در صوفیه برگزار می‌شود و مشخصا حسین نوری که در قزاقستان نتوانست انتظار کادرفنی را برآورده کند، دیگر شانسی برای اعزام به گزینشی بعدی ندارد.

محمد بنا در مورد انتخاب کشتی گیر اعزامی این وزن به گزینشی بعدی گفت: باید ببینیم ناصر علیزاده که قرار است در قهرمانی آسیا کشتی بگیرد، چه عملکردی خواهد داشت. همچنین از آن طرف هم رامین طاهری را داریم و انتخاب ما برای مسابقه گزینشی جهانی یکی از این دو نفر خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس