رضایی: پروتکل‌ها را رعایت کردم اما در خانه کرونا گرفتم/ دیر سهمیه بگیریم، آماده‌سازی برای المپیک مشکل می‌شود

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک ۲۰۰۴ آتن با اشاره به اینکه ریه‌هایش درگیر کرونا نشده‌اند، تأکید کرد که با وجود مراقبت بسیار و ماندن درخانه کرونا گرفته است.

به گزارش مشرق، علیرضا رضایی درباره ابتلایش به ویروس کرونا اظهار داشت: این همه پروتکل‌ها را رعایت کردم، اما در نهایت در خانه کرونا گرفتم. همه اعضای خانواده‌ام هم رعایت می‌کردند، اما تست پسر کوچکم و همسرم مثبت شد. همان وقت من و پسر بزرگم هم تست دادیم که منفی بود، اما از فردای آن روز تب و علائم دیگر شروع شد و تست دادم که مثبت بود، هر چند تب و لرز و بدن درد داشتم، اما خوشبختانه ریه‌هایم درگیر نشدند.

وی که به خاطر ابتلا به کرونا همراهی تیم اعزامی به جام دانکلوف را به‌عنوان سرپرست از دست داد، در مورد مسابقات گزینشی المپیک تصریح کرد: رقابت‌های گزینشی مسابقات بسیار مهمی برای کشتی ماست. قطعاً اگر بچه‌ها زودتر سهمیه بگیرند کادر فنی راحت‌تر و با زمان بیشتری فرصت آماده‌سازی نفرات را برای المپیک دارد و می‌توانیم برای مسابقات برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم و اگر دیرتر سهمیه بگیریم، آماده‌سازی ملی‌پوشان این اوزان برای المپیک مشکل‌تر خواهد شد.

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد امید در خاتمه گفت: من دعا می‌کنم ان‌شاءالله بچه‌ها در مرحله اول هر سه سهمیه را بگیرند، هرچند این خیلی سخت است. البته به لحاظ کرونا وضعیت همه تقریباً مشابه هم بوده و همه می‌خواهند در اولین میدان سهمیه‌های‌شان را کامل کنند تا با دغدغه کمتری به کار ادامه دهند و همین موضوع سطح مسابقه را بالا برده و رقابت را سنگین می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس