کد خبر 1201524
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
کشتی گزینشی المپیک| ناراحتی شدید محمد بنا از شکست نوری/ حضور لالوویچ و تورلیخانوف در سالن مسابقات

روز اول مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا در حالی در آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است که رئیس اتحادیه جهانی کشتی و رئیس شورای کشتی آسیا نیز در سالن حضور دارند.

به گزارش مشرق، آخرین رقابت گزینشی قاره ای المپیک 2021 توکیو از صبح امروز (20 فروردین) در آلماتی آغاز شده که فینالیست‌های اوزان مختلف مشخص شده‌اند.

در مسابقات کشتی فرنگی، تیم ایران که به دنبال سه سهمیه باقی مانده المپیک بود موفق شد توسط محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان 67 و 97 کیلوگرم سهمیه بگیرد اما حسین نوری با وجود کشتی پایاپایی که مقابل حریف نه چندان مطرح چینی داشت، 4 بر 4 مغلوب شد و از کسب سهمیه بازماند.

شکست نوری آن هم در شرایطی که انتظار می‌رفت این حریف را از پیش رو بردارد، ناراحتی شدید محمد بنا را به همراه داشت، به طوری که تا ساعت‌ها بعد از مبارزه نیز حاضر به گفت‌وگو با کسی نشد.

حالا کار کسب سهمیه المپیک در وزن 87 کیلوی کشتی فرنگی سخت شده و باید نماینده کشورمان در رقابت‌های گزینشی جهانی صوفیه تلاشش را برای کسب سهمیه به کار گیرد.

* شاگردان محمد بنا که صبح روز گذشته راهی قزاقستان شده بودند صبح امروز به آلماتی رسیدند. آنها از طریق پیج اتحادیه جهانی، رقابت ملی پوشان فرنگی کشورمان را تماشا کردند.

* نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی و همچنین دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا و رئیس فدراسیون کشتی قزاقستان با حضور در سالن مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

* فاصله سالن تا هتل بسیار کم است و در کمتر از 5 دقیقه کشتی گیران و مربیان از هتل به سالن می‌روند. البته با توجه به وضعیت کرونا، هیچ میهمانی اجازه ندارد این مسیر را پیاده طی کند و باید از وسائل نقلیه‌ای که به این منظور در دسترس است، استفاده کنند.

* میزبان مسابقات گزینشی قاره آسیا به شدت محدودیت‌های کرونایی را رعایت می‌کنند. همه در هتل و سالن موظف به استفاده از ماسک هستند. هیچ کسی نیز اجازه ورود و خروج به هتل را غیر از زمان مسابقه و تمرین ندارد.

* تیم رسانه‌ای اتحادیه جهانی نیز در محل مسابقات حضور دارند و با دقت و وقت زیاد مشغول اطلاع رسانی هستند.

* مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و هیچ کسی غیر از عوامل برگزاری مسابقات و کشتی گیر و مربی اجازه حضور در سالن را ندارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس