کد خبر 1201467
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
خودکشی بازیکن سابق فوتبال آمریکایی پس از قتل ۵ نفر

یکی از ورزشکاران رشته فوتبال آمریکایی پس از کشتن ۵ نفر در یکی از ایالت‌های آمریکا، جان خودش را هم گرفت.

به گزارش مشرق و به نقل از NBCnews، فیلیپ آدامز بازیکن پیشین فوتبال آمریکایی پس از آنکه 5 نفر را به قتل رساند، خودکشی کرد.

طبق اعلام پلیس کارولینای جنوبی، جسد آدامز 32 ساله در حالی که شواهد و قراین نشان می‌داد او اقدام به کشی کرده است، روز چهارشنبه در همان خیابانی از شهر راک‌هیل پیدا شده که جسد 5 فرد به قتل رسیده سط او کشف شد.

افرادی که توسط فیلیپ آدامز به قتل رسیدند، یک پزشک معروف به نام روبرت لزلی 70 ساله، همسر وی باربارا 69 ساله، دو نوه آنها آدای 9 ساله و نوا 5 ساله و مستخدم 38 ساله هانه به نام جیمز لوئیز بودند که همگی بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیدند.

 آدامز در دوران بازی‌اش به عنوان یک مدافع برای چند تیم NFL از جمله سن‌فرانسیسکو فورتی‌ناینرز و آتالانتا فالکنز بازی کرد.

طبق اعلام ساکنان محلی، ساعت 4 و 45 دقیقه بعدازظهر صدای چند تیراندازی شنیده شده است. علاوه بر 5 فردی که توسط آدامز به قتل رسیدند، یک نفر دیگر هم توسط او مورد شلیک گلوله قرار گرفته که البته او برای درمان جراحات شدیدشبه بیمارستان انتقال داده شده است.

هنوز دلیل قتل این افراد توسط آدامز مشخص نیست اما طبق اعلام آلونزو آدامز پدر بازیکن سابق NFL فرزند او از زمانی که وارد رشته فوتبال آمریکایی شد، دچار تغییر خلق و خو شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    0 0
    بازیکنان فوتبال آمریکایی بخضوض در پست دفاع برای داشتن عضلات ورزیده، توسط مربیان مجبور به استفاده از داروهای عضله ساز مانند استروئیدهای آنابولیک می شوند. یکی از عوارض جانبی این دارو ها تغییر خلق و خو و خشونت طلبی است و دیگری عقیمی و سرطان. در آمریکا دوپینگ معمولا زیر نظر پزشکان ورزشی انجام میشود، تا احتمال کشف آن کم شود
    • CA ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      0 1
      نه پدر جان سیاه پوستهایی که دارای استعدادی بودند تحت حملات سایبری بودند و چون علت مشکلات رو درک نمی‌کنند رفتارهای غیرقابل پیش بینی پیدا میکردند. البته حملات سایبری در آمریکا پایان یافته ولی ptsd سالها ادامه خواهد داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس