سند همکاری

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: اعضای این فراکسیون بر بررسی دقیق و موشکافانه سند راهبردی توافق ایران و چین در کمیسیون‌های تخصصی مجلس تأکید کردند.

به گزارش مشرق، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز مجمع عمومی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: در این جلسه که در صحن مجلس و به ریاست سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس فراکسیون برگزار شد سند راهبردی توافق ایران و چین مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون بر این نکته تأکید داشتند که این سند راهبردی باید به صورت دقیق و موشکافانه در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد. اعضای کمیسیون بر این نکته اتفاق نظر داشتند که آغاز این توافق پایانی بر یکجانبه‌گرایی آمریکا است و می‌تواند تحریم‌های اقتصادی آمریکا را بی‌اثر کند.

راستینه خاطرنشان کرد:‌ اعضای فراکسیون به این نکته اشاره داشتند که جمهوری اسلامی ایران امروز به آن سطح از قدرت رسیده که کشوری مثل چین حاضر است همکاری‌های خود را در سطح راهبردی با ایران ارتقا دهد.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون بر این نکته تأکید داشتند که هر گونه قراردادی ذیل این توافق‌نامه امضا شود و برای کشور تعهدآور باشد باید طبق قانون اساسی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    0 0
    آخه خداوکیلی این مجلس بیسواد صلاحیت چنین کاری رو اصلا داره؟
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    0 0
    مجلس،تحقیق ؟بابا مسئولین کاری جز وطنفروشی هم مگه دارن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس