اذعان لیبرمن به مبتلا شدن ده‌ها هزار صهیونیست به کرونا و پنهانکاری دولت نتانیاهو

آویگدور لیبرمن، سیاستمدار صهیونیستی در اظهاراتی عنوان کرد با بررسی تحولات منطقه و جهان، خواهیم فهمید که اسیاست های بنیامین نتانیاهو در قبال ایران به شکل کامل شکست خورده است .

سرویس جهان مشرق - آویگدور لیبرمن، در حساب فیس بوک خود نوشت: گفتگوها و تماس هایی که طی روزهای اخیر درباره ایران انجام شده است، از جمله پیشنهادهای ایالات متحده و وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس برای بازگشت و احیای توافق هسته ای، بدون هیچ گونه همکاری و مشارکت با طرف اسرائیلی در حال انجام است. این یعنی آنها نتانیاهو و ما را نادیده گرفته اند. این امر پیامدهای گسترده ای برای کل منطقه و به طور خاص برای اسرائیل دارد.

نتانیاهو به خاطر مشکلات شخصی خطر ایران را فراموش کرده است

لیبرمن نوشت: بدون ورود به جزئیات، فقط می توانید به آخرین گزارش امنیتی که در ابتدای فوریه متشر شد، نگاه کنید. در قسمت غیر محرمانه آن گزارش شد که ایران ممکن است ظرف چهار ماه به اندازه کافی اورانیوم برای بمب غنی کند.

علاوه بر این، وحشتناک است که نتانیاهو تصمیم اخیر ایران را مبنی بر غنی سازی اورانیوم تا سطح ۶۰٪ آنهم با استفاده از سانتریفیوژهای نسل جدید و پیشرفته که به زیر زمین منتقل شده، نادیده گرفته است.

نتانیاهو در حال حاضر مشغول انجام کارهای دیگر شده است، او تماما درگیر جلسه دادگاه و محاکمه خود است که به زودی زمان آن فرا می رسد و تمام تلاش خود را می کند تا با پیاده کردن یک فرمول، «‌بتزالل اسموتریچ» و «منصور عباس» را راضی کند تا در کابینه او حضور پیدا کنند تا اینکه او بتواند دولت آینده را تشکیل دهد و برای خود مصونیت ایجاد کند تا جلوی محاکمه خود را بگیرد.

اما چیزهایی بزرگتر از او و فوری تر از نیازهای شخصی او وجود دارد. در حال حاضر شرایط ایران مستلزم دعوت فوری از همه طرفها و عوامل مربوط به اسرائیل و همگرایی و تصمیم گیری بدون تأخیر درباره مسئله ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس