کد خبر 1198339
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
تمرینات پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس هماهنگی‌های لازم با کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت انجام تمرینات در کشور هند را انجام داده است.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام امیر علی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه، کاروان فوتبال پرسپولیس قصد دارد یک روز بعد از بازی خود از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در روز بیستم فروردین ماه راهی هند شود و هماهنگی‌ها برای انجام تمرینات در حال انجام است.

باشگاه پرسپولیس در جلسه هماهنگی برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که روز سه‌شنبه برگزار شد، با اعلام این مطلب خواستار آن شد تا بعد از ورود به کشور میزبان در اولین زمانی که تقاضا داشت، امکان انجام اولین جلسه تمرین خود را داشته باشد.

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا با پذیرش این خواسته، برنامه سفر و تمرین پرسپولیس را خواستار شد که در روزهای آینده بعد از هماهنگی با کادرفنی و مدیر تیم برای مسؤلان برگزاری رقابت‌ها ارسال خواهد شد.

پرسپولیس بسته به ساعت ورود به هند ممکن است، تمرینات خود را از ۲۰ فروردین آغاز نماید. سرخپوشان ایران اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را ۲۵ فروردین انجام خواهند داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 0
    مهم نیست کجا باشه عمال نادی الکیسه السعویه هستن برای لابی گری و زیرآب زنی هههه رفتن با زن و بچه جلوی مجلس با گریه و زاری که بابا محمود بشه رئیس جمهور دوباره اون ممه رو لولو برد بسوووووووووووزه کیسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس