کد خبر 1197964
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
موج چهارم کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه موج چهارم کرونا در مناطقی از غرب و مرکز کشور قطعی است، گفت: سفرها و دید و بازدیدها از جدی‌ترین علل خیز جدید کرونا در برخی استانهای کشور است.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری با اشاره به اینکه متاسفانه شهرستان‌های اصفهان و بندرعباس در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند، گفت: موج چهارم کرونا در بسیاری از مناطق غرب و مرکز کشور قطعی است و در حال پیشروی به سمت شرق کشور است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: سفرها، دید و بازدیدهای عید، برگزاری مراسم عروسی و عزا، تجمع در رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی، پایین آمدن سطح مراقبت‌های بهداشتی و کاهش استفاده از ماسک از جدی‌ترین دلایل خیز موج جدید کرونا در برخی استان‌ها است.

وی گفت: امیدواریم با تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از تجربیات تلخ گذشته در نبرد با بیماری باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
    1 0
    مشهد. وقتی مسئولین مشهد گوش به فرمان هتلداران هستند و پروازها برقراره. آقا جام ملت ارزان شده. نگین نه. دو ساله دیگه چهره مسئولین رو شده. همه به فکر جیب خودشونن. دین ملعبه اهدافشونه. اخبار واکسن هم الکی و دل خوشی دروغه. ازتون بدم اومده.
  • معصومه حسینخانی IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    پیشنهاد من تعطیلی به تفکیک استان‌ها ویا کل کشور است چون مردم عزیز در عید مراعات نکرده‌اند ومسافرت وبازار گردی کرده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس