کد خبر 1197376
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
استقلال

بابک مرادی به احتمال فراوان بعد از بهبودی از ویروس کرونا مورد خشم سرمربی استقلال قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، در بررسی های انجام شده از ۹ عضو کرونایی استقلال مشخص شده که اولین بازیکنی که مبتلا به ویروس شده بابک مرادی بوده است. این ستاره جوان ظاهرا قبل از سفر استقلال به تبریز برای دیدار با ماشین سازی مبتلا به ویروس بوده و علائمی داشته اما از اعلام این مساله به کادر فنی و کادر پزشکی تیمش صرف نظر کرده است.

بیشتر بخوانید:

مجیدی همچنان بستری است؛ تست حسینی منفی شد

مرادی که ظاهرا از یکی از دوستانش ویروس کرونا را گرفته، در حالی با استقلالی ها به تبریز رفته که خودش می دانسته علائم آن را همراه دارد ولی به پزشکان تیم و همچنین کادرفنی اعلام نکرده است.

همین موضوع موجب دلخوری شدید فرهاد مجیدی از این بازیکن شده است. سرمربی استقلال معتقد است او نباید با وجود اینکه احتمال مبتلا بودنش را می دانسته همراه تیم به تبریز می رفته و در رختکن و اردو حاضر می شده است. دلخوری مجیدی از مرادی به گوش این بازیکن رسانده شده است. 

حالا که مرادی در قرنطینه خانگی بسر می برد، مجیدی فعلا برخوردی با این بازیکن نداشته اما این احتمال وجود دارد که سرمربی استقلال بعد از بهبودی این بازیکن و بازگشتش به تمرینات او را با جریمه نقدی مواجه کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    9 1
    اینکه احتمال بدهی مبتلا هستی و نگویی جنایت است، امیدوارم که این احتمال اشتباه باشه وگرنه چطور خودشو میبخشه؟ مگه تواستقلال تست نمیگیرن؟
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    6 6
    تاصدربودن خبری ازکورنانبود،حالاکم کم داره ویروس های کورنا خودشونونشون میدن هوچی گرای کیسه کش
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
      11 7
      اخه لنگی بی مصرف کجای این خبر در مورد صدر بودن و هوچی گری حرف زده که تو ازش حرف میزنی نترس هر کی بره صدر با تیر خلاص بابا مسعودتون نابود میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس