کد خبر 1197207
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

اگر قصد خرید آپارتمان در قیطریه و یا اجاره آپارتمان در قیطریه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از قیمت ملک در قیطریه به سایت تخصصی ملکی دلتا مراجعه نمایید.

خرید آپارتمان در قیطریه

اگر به دنبال یک منطقه شیک، زیبا و خوش آب و هوا برای زندگی هستید و از توان مالی بالایی برخوردارید، منطقه یک تهران به عنوان بهترین و شیک‌ترین منطقه پایتخت، مناسب‌ترین انتخاب برای شماست.  محله قیطریه از محله‌های مشهور منطقه یک تهران است که در میان مرفه‌نشینان طرفداران زیادی دارد. دلیل این محبوبیت نیز وجود باغ‌های سرسبز این منطقه در قالب پارک قیطریه است. پارکی که نه تنها مردم خود این محله، بلکه مردم اکثر نقاط تهران برای لذت بردن از طبیعت به آن مراجعه می‌کنند.

خیابان قیطریه در منطقه شمیران، کمی پایین‌تر از محله‌های نیاوران و فرمانیه قرار دارد. از شمال به بلوار صبا و اندرزگو، از جنوب به بلوار کاوه و بزرگراه صدرا، از شرق به بلوار قیطریه و منطقه چیذر و از غرب نیز به خیابان شریعتی راه دارد. خوشبختانه به دلیل دو طرفه بودن تمام بزرگراه‌ها و خیابان‌های اطراف قیطریه شما به راحتی می‌توانید از هر چهار جهت به این منطقه دسترسی داشته باشید.

خرید آپارتمان در قیطریهقیطریه همچون سایر محله‌های منطقه یک تهران پر شده از ساختمان‌های بلند و مغازه‌ها و رستوران‌های لوکس که البته این سازه‌های مدرن و زیبا سبب زیبایی هرچه بیشتر خیابان‌های این محله به خصوص در شب شده‌اند.

خرید و اجاره آپارتمان در قیطریه چه مزیت هایی دارد؟

قیطریه منطقه‌ای مرفه نشین است. محله‌ای خوش آب و هوا با سازه‌های سر به فلک کشیده و مدرن؛ به همین دلیل حتی قدم زدن در آن نیز لذت بخش است.

پارک قیطریه اولین جایی است که در این محله باید آن را ببینید. بوستان قیطریه تنها یک پارک شهری نیست. بلکه مجموعه‌ای از تفریحات برای تمام سنین را در خود جای داده است. حتی قدم زدن در پارک قیطریه و دیدن آن همه زیبایی انرژی بخش است. به جز این، امکانات جذابی مانند سینما شش بعدی، برپایی نمایش‌های خیابانی، زمین تنیس و اسکیت، زمین بازی کودکان و... نیز در این پارک وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

فرهنگسرای ملل در قیطریه جایی است که می‌توانید روح  هنری خود را آرام کنید. در این فرهنگسرا هر روز هفته برنامه‌های هنری و فرهنگی مختلفی مانند کنسرت‌های سنتی زنده، اجرای تئاتر، برپایی گالری‌های نمایشی و... برقرار است.

مجتمع فرهنگی ورزشی شهید چمران جزء کامل‌ترین مجموعه‌های فرهنگی ورزشی است که علاوه بر انواع کلاس‌ها و امکانات ورزشی، شامل فودکورت، پاساژ، چند سالن سینما و تئاتر، تالار پذیرایی، شهربازی کودکان، آرایشگاه مردانه و... نیز می‌شود.

رستوران های قیطریه بخشی از جاذبه های زندگی در این محله هستند. رستوران هایی چون شمشیری، اصیل، کالیس و رستوران ایتالیایی دلچه ویتا، از جمله رستوران های معروف این محله به شمار می روند.

مراکز خرید قیطریه نیز همچون سایر مراکز منطقه یک لوکس و پر زرق و برق هستند. مرکز خرید سانا در بلوار اندرزگو از کامل‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید شمال تهران به شمار می رود. دکوراسیون بسیار جذاب در کنار رستوران و فودکورت با کیفیت و فروشگاه‌های متنوع شهرت این مکان را چند برابر کرده است. مرکز خرید خانه الماس و مجتمع تجاری اندرزگو از جمله دیگر مراکز محبوب خرید در قیطریه هستند.

دسترسی به قیطریه از چهار طرف آسان است. اگر با خودرو شخصی هستید، می‌توانید از خیابان گل نبی وارد خیابان شریعتی شده و مسیر مستقیم تا رسیدن به سینما جوان (پس از بزرگراه صدر) را ادامه دهید. از خیابان‌های اطراف این سینما می‌توانید وارد محله قیطریه شوید. علاوه بر این، بزرگراه صدر نیز مستقیماً شما را وارد بلوار قیطریه می‌کند.

برای دسترسی به قیطریه از محله‌های شمالی‌تر مانند فرمانیه، کامرانیه و نیاوران، بلوار اندرزگو بهترین انتخاب است.
برای دسترسی با مترو نیز می‌توانید از خط یک مترو تهران استفاده کنید و در ایستگاه مترو قیطریه واقع در خیابان شریعتی پیاده شوید.

برای استفاده از اتوبوس، خط تندروی پایانه شهید افشار پایانه لاله شما را به ابتدای بلوار قیطریه می‌رساند. از طریق خط اتوبوس خیابان شریعتی نیز می‌توانید در ایستگاه سهیل پیاده شده و وارد قیطریه شوید.

دلتا معتبرترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان ها 

دغدغه دائمی متقاضیان خرید ملک، اعتماد به مشاوران املاک و دسترسی سریع و آسان به فایل‌های آپارتمان و خانه برای خرید و اجاره می باشد. دلتا اولین و معتبرترین وب سایت ملکی با تجربه ای بیش از ۴۰ سال خدمت صادقانه به هم میهنان می باشد که با تسلط و استفاده از متخصصین مجرب و حقوقدانان مبرز و پشتیبانی شبانه روزی از وب سایت خود، سعی در حفظ همه جانبه حقوق متقاضیان خرید و اجاره خانه و مشاورین املاک متصف به خود را دارد. خرید آپارتمان در تهران و اجاره آپارتمان در محله قیطریه، بدلیل شرایط خاص آن، دغدغه بیشتری برای متقاضیان خرید آپارتمان و اجاره خانه ایجاد می کند که این اصل از طریق اتصال به مجموعه عظیم دلتا مرتفع می گردد. دلتا با داشتن بیشترین نرخ رضایت عمومی استفاده کنندگان از خدمات این مرکز، ادبیات جدید و امنی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و شهرستان های سراسر کشور ایجاد کرده است. استراتژی مدرن و مدیریت خلاق این مجموعه، با قدرت تکنولوژی روز و نیروهای متعهد و کارآمد، موفق به جابجایی مرزهای این کار شده و امروز دلتا مفتخر به کسب عنوان اولین و معتبرترین مجموعه خرید و فروش و اجاره ملک در ایران بعنوان مشاوری امین و اصیل درکنار خریداران و متقاضیان خدمات شده است و این محقق نمیشد جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به اصلی ترین سرمایه اقتصادی شهروندان که خرید یا فروش خانه و ملک تلقی می شود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس