خالد مشعل: آزادی اسرا جزو اولویت‌های اصلی حماس و قسام است

رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی در راس اولویت‌های این جنبش قرار دارد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های فلسطینی، خالد مشعل در مصاحبه با مرکز «حضارات» اظهارداشت: در دفتر سیاسی حماس بخشی ویژه به اسرای فلسطینی اختصاص دارد که این بیانگر اهمیت ویژه اسرا نزد رهبران این جنبش است.

مشعل افزود که ما صندوق ویژه‌ای هم داریم که صندوق "وفاداری به اسرا و خانواده‌های شهدا" نامگذاری شده و از طریق آن برای آن‌ها پول جمع می‌کنیم تا هم آزادی اسرا را تضمین کنیم و هم خانواده‌های شهدا و اسرا بتوانند مایحتاج و نیازهای خود را تامین کنند.

وی بار دیگر تاکید کرد که آزادی اسرا دغدغه ذهنی همیشگی رهبران حماس و فرماندهان گردان‌های قسام و تمامی گروه‌های مقاومت است.

خالد مشعل عنوان کرد که حماس همیشه از اعتصاب غذای اسرای فلسطینی و دیگر اقدامات و مبارزات آنان در زندان‌ها برای رسیدن به خواسته‌های مشروع خود حمایت می‌کند.

مشعل تصریح کرد که حماس همواره تلاش کرده تا مسئله اسرا را در عرصه‌های رسانه‌ای، سیاسی، مردمی و دیپلماتیک زنده نگه دارد و برای این منظور حتی با طرف‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی نیز تعامل برقرار کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس