کد خبر 1193921
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
توییتر نمایه توئیتر نمایه فضای مجازی نمایه

روسیه به توئیتر هشدار داد درصورت عدم رعایت قوانین این کشور، فیلتر خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری تاس، معاون خدمات فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه های جمعی روسیه گفت: اگر توئیتر اطلاعات ممنوعه را از این شبکه حذف نکند، مسکو، این شبکه اجتماعی را طی یک ماه آینده مسدود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

توئیتر صدها حساب کاربری مرتبط با روسیه وایران را حذف کرد

وی افزود: «اگر توئیتر مقررات این سازمان، الزامات قانون روسیه را رعایت نکند، ما گزینه مسدود کردن کامل این شبکه در سرزمین روسیه را در نظر خواهیم گرفت.»

این مقام روس خاطر نشان کرد اگر این شرکت تمام الزامات ما را انجام دهد، مجازات های آن لغو خواهد شد.

این سازمان، در ۱۰ مارس به علت نقض قوانین روسیه توسط توئیتر، تدابیری اتخاذ کرد تا در ابتدا سرعت بارگذاری این شبکه اجتماعی در سراسر روسیه کاهش یابد.

سازمان تنظیم مقررات روسیه تصریح کرد از ۱۰ مارس ، این شبکه اجتماعی ۳۱۶۸ محتوای حاوی اطلاعات ممنوعه را حذف نکرده است.

این سازمان اعلام کرد اگر توئیتر همچنان الزامات قانونی روسیه را نادیده بگیرد، این اقدامات مطابق با مقررات ادامه خواهد یافت تا مطالب مربوط به تحریک خودکشی که کودکان را هدف قرار داده، پورنوگرافی کودکان و اطلاعات در مورد استفاده از مواد مخدر حذف شود.

این سازمان، در ۱۰ مارس به علت نقض قوانین روسیه توسط توئیتر، تدابیری اتخاذ کرد تا در ابتدا سرعت بارگذاری این شبکه اجتماعی در سراسر روسیه کاهش یابد.

رئیس بخش کنترل ارتباطات الکترونیکی این سازمان گفت سازمان نظارت آماده انجام گفتگو با این شرکت است اما توئیتر به درخواست ها و تقاضاها پاسخ نمی دهد.

از ابتدای فوریه قانونی در روسیه اجرا شد که شبکه های اجتماعی را ملزم می کند، به طور مستقل محتوای ممنوع را شناسایی و مسدود کنند.

شبکه های اجتماعی ملزم شده اند تا به سرعت دسترسی به چنین اطلاعات ممنوعه ایی را محدود کنند. اگر دسترسی به چنین محتواهایی به صورت مستقل طی ۲۴ ساعت برای آنها ممکن نبود، مدیریت شبکه اجتماعی باید، این اطلاعات را برای سازمان نظارت فدرال ارسال کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    ظاهرا، همه جا حتی امریکا برای فضای مجازی قانون دارد الا ایران. کسی نیست به احمق های موجود گوش زد کند. آقای وزیر جوان، لازم دیگر جوانی نکنی و عقل کنی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس