مصائب فدراسیون بیلیارد تمامی ندارد‌؛ این بار رقابت با صهیونیست‌ها

نماینده اسنوکر ایران در رقابت های سری 2021 مقابل بازیکنی از رژیم صهوینیستی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رقابت های اسنوکر WST Pro Series 2021 در جریان است. سهیل واحدی نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات است. وی در گروه E کار خود را در این دوره از پیکارها آغاز کرد و شروع خوبی هم داشت.

نماینده اسنوکر ایران در چهار بازی توانست حریفان خود را شکست دهد. او از سد «جو اوکانر»، «متئو سلت»، «مارک سلبی» و «لوکاس کلکرز» گذشت ، اما در بازی پنجم نتیجه را به «دنیل ومرسلی» واگذار کرد. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته بازی ششم نماینده اسنوکر ایران با با «ادن شاراو» نماینده رژیم صهیونیستی بود.

واحدی در کمال تعجب، تنها به دلیل اینکه شانس صعودش به مرحله بعد را افزایش دهد، تصمیم گرفت مقابل ادن شارار بازی کند. نماینده اسنوکر ایران موفق شد حریف خود را مغلوب کند، اما با شکست مقابل «استوارت کارینگتون» از صعود بازماند و پرونده حضورش در این دوره تمام شد.

شرایط فدراسیون بیلیارد این روزها اصلا مساعد نیست و صدای اعتراض اهالی این رشته بلند شده است. شاهکار جدید به نوعی تیر خلاص به فدراسیون بود و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نمی گذارد که بایستی اقدامی عاجل در جهت اصلاح وضعیت بحرانی کنونی صورت گیرد. خانواده بیلیارد مدت هاست که در انتظار یک واکنش جدی از سوی مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستند تا این فدراسیون به ساحل آرامش برسد، اما هنوز این اتفاق رخ نداده.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ادیب IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    2 2
    دست دادن با داوارن زن را از طرف این بازیکنان در این سال ها ندیدید؟ وقتی چشم ها را بر روی اعمال حرام میبندید، حرام بازان دریده تر میشوند.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    3 1
    اخه بیلیارد هم ورزشه ؟!!! ... خوب یکدفعه پوکر و ... را هم بیارند به ورزش ها اضافه کنند ، البته در کشور استعدادهای درخشانی هم در این قبیل کارها وجود دارد . با معذرت از کسانی که به ایشان جسارت شد
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    5 1
    واقعا چقدر ارزش داشت که بخاطرش از رو خون هزاران کودک و انسان بیگناه رد شدی؟درنهایت همه این برد و باختا تموم میشه فقط مرام و مردانگی میمونه.پوریای ولی با مردونگیش شد پوریای ولی
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    1 1
    این روشنفکر هستن.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    4 1
    این ورزش نیست، قمار بازیه. جمعش کنید بابا.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    ایشون سالهاست خارج از کشور زندگی میکنه و شرکت کردن در این مسابقات کاملا شخصی بوده و ربطی به فدراسیون نداره .
  • Ali107 IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    با خوندن این خبرو این نظرات تعجبی نداره چرا همچین دولت و مردمی داریم واقعا متاسفم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس