کد خبر 1193211
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

شاید شما هم در رابطه با شرف الشمس بسیار شنید باشید ، شاید خیلی ها به اشتباه فکر کنند که شرف الشمس یک نوع سنگ است که نگین انگشتر می شود ، اما خیر اینطور نیست ، بلکه شرف الشمس یک دعا می باشد منصوب به حضرت امام علی علیه السلام که به ما رسیده است و باید در روزی خاص که همان 19 فروردین است توسط اساتید مجرب حکاکی شود بر روی عقیق زرد یمنی

ثبت نام اینترنتی و خرید شرف الشمس به همراه هدیه حرز امام جواد (ع) به رایگان از فروشگاه آنلاین اسرارالشفاء با بهترین قیمت و حکاکی در 19 فروردین

خواص دعای شرف الشمس چیست

شاید شما در تبلیغات بسیار اینترنتی ، انواع اقسام خواص را برای این دعا شنیده باشید ولی با تحقیقاتی که ما انجام داده ایم ، تنها خاصیت ذکر شده ای که برای آن یافتیم فقط چشم زخم بود نه چیز دیگر! شاید شما شنید باشید برای بخت گشایی و برای رزق روزی و غیره شرف الشمس خوب باشید ، اما ما فقط به چشم زخم رسیدیدم ! اما همین چشم زخم هم بسیار مهم است ؛ تا جایی که رسول اکرم(ص) فرمود: «چشم زخم واقعیت دارد و مرد را در قبر و شتر را در دیگ قرار می‌‏دهد».

سند نقش هایی که به دعای شرف الشمس معروف است!

این رمزراز که در قالب نقش هایی است و شرف ‏الشمس نامیده می‌‏شود در کتاب «جنة‏الوافیه» مشهور به ((مصباح کفعمی)) ذکر است. در حاشیه کتاب آمده است : «در بعضی از کتاب‏های علمای شیعه دیدم که این شکل از امیرالمۆمنین (علیه السلام) نقل شده است. که وقتی عازم جهاد بود در بین راه که استراحت می‌کردند این شکل‌ها را بر روی سنگی حک کرد و فرمود: این رمز پیروزی ماست. به نظر می‌‏رسد بیان چنین نقلی محکم نیست؛ چون سند این روایت تا امیرالمۆمنین (علیه السلام) ذکر نشده است.»  شیخ بهایی هم همین شکل را در کتاب «سرّ المست‌تر» با اندکی تغییر مکتوب کرده. البته در کتاب‏های یاد شده این شکل به(شرف‏ الشمس) نامیده نشده است و یحنمل تشخیص اساتید علم ختوم و اذکار این بوده است که این شکل در شرف شمس - که 19 فروردین است - حکاکی شود که تایم خوبی می باشد و باعث تأثیر بیشتر این اشکال و رموز خواهد شد.

در کتاب «هزار و یک نکته»، نکته ۲۷۷، تألیف آیت‏‎اللّه‏ حسن‏‎زاده آملی نیز مطالبی در رابطه با این موضوع آمده است

در بعضی متون اسلامی هم نقش و نگار که به دعای شرف الشمس معروف است را متشکل از 5 اسم اعظم خداوند می‌دانند که آن‌ها را کلمات مبارکه: الله، جمیل، رحمن، مۆمن و نور گفته‌اند و بجای نقش از پنج حرف اول آن‌ها بصورت ا. ج. ر. م. ن می‌توان استفاده کرد.

برای ثبت نام شرف الشمس به صورت اینترنتی کدام فروشگاه بهتر است ؟

سایت ها و واسطه های فراوانی هستند که مشغول به فروش این کالا می باشد که اکثرا واسطه می باشند ، اما ما به شما یک فروشگاه معرفی می کنیم که در کارگاه های خود در مشهد سالهاست در این روز مشغول به حکاکی بر روی عقیق زرد یمنی اصل می باشد و مشتریان فراوانی دارد که الحمدالله بالاترین رضایت را درمیان فروشگاه های دیگر داشته است.

مروگر خود را چه در کامپیوتر و چه در موبایل باز کرده و تایپ کنید www.340.ir وارد فروشگاه آنلاین اسرارالشفاء شوید و به راحتی از بین مدل هایی که بر روی آن عقیق زرد یمنی شرف الشمس قرارگرفته شده است ، مدل مد نظر خود را انتخاب کنید و در انتها مشخصات خود را وارد کنید ، دقت کنید نام و نام خانوادگی و ادرس خود را درست وارد کنید ، البته نام مادر خود را نیز برای سفارش شرف الشمس باید وارد کنید که کنار دعا نام صاحب عقیق و مادرشان را نیز حکاکی می کنند و سپس پرداخت از طریق درگاه معتبر! تمام شد! حالا منتظر بمانید تا در روز مشخص شده حکاکی ها صورت پذیر و محصول برای شما ارسال شود ان شاء الله!

ثبت نام اینترنتی و خرید شرف الشمس به همراه هدیه حرز امام جواد (ع) به رایگان از فروشگاه آنلاین اسرارالشفاء با بهترین قیمت و حکاکی در 19 فروردین

متن دعای شرف الشمس

بسم الله الرّحمن الرّحیم

اَللّهُم اِنّی اَسئَلُکَ بِالهاءِ مِنْ اِسمِکَ الْاَعظَم و بالثَلآثِ العِصّیِ و بالالَفِ المُقَّّوِم و بِالمِیمِ الطَمیس الاَبتَر و بالسِّلمِ و بالاَربَعَه الَتِی ه ‍ ِی کالکَفِ بِلا مُعصَم و بِالهاءِ المَشقُوقَه و بالواوِ المُعظَّم صوره اِسمکَ الشَّریفِ الاَعظَم اَن تُصَلِیَ علی سَیِّدِنا مُحمَّدِ وَ آلِهِ بعدد حروف ماجری بِالقلم و اَن تَقضِی حاجَتِی.

نکاتی که باید حتما توسط شخصی که حکاکی می کند رعایت شود:

۱-هیچ خطی دوبار کشیده نشود

۲-سوراخ‌های ستاره و میم وها و واو بسته نشود

۳-خطوط ابتدا و انتهای ستاره یگدیگر را قطع نکنند

۴-اندازه الف‌ها یکسان باشد

۵- واو آخر روی تمام نقش کشیده شود

۶- اگر روی کاغذ نوشته می‌شوند با گلاب و زعفران نوشته شوند

جدول ۴ در ۴ شرف شمس نیز بدین شکل است که خواص یکسانی با نقش دارد. اسم اعظم خداوند می‌دانند که آن‌ها را کلمات مبارکه: الله، جمیل، رحمن، مۆمن و نور گفته‌اند و بجای نقش از پنج حرف اول آن‌ها بصورت ا. ج. ر. م. ن می‌توان استفاده کرد.

بیش از 1000 طرح مردانه و زنانه در گالری اسرارالشفاء

ثبت نام اینترنتی و خرید شرف الشمس به همراه هدیه حرز امام جواد (ع) به رایگان از فروشگاه آنلاین اسرارالشفاء با بهترین قیمت و حکاکی در 19 فروردین

انواع اقسام رکاب های نقره با بهترین کیفیت در این گالری یافت می شوذ ، طرح های مختلف مردانه و زنانه با تنوع بسیار بالا که به جرآت می توان گفت غنی ترین گالری می باشد که شاید خیلی مدل ها را در هیج گالری نتوانید پیدا کنید ، در کنار این ها ست های بی نظیر وجود دارد که زن و شوهر می توانند استفاده کنند و بسیار شیک و زیبا و با کیفیت می باشد . البته چیزهای دیگری هم یافت می شود ، مثل انواع تسبیح که این دعا به صورت خاص روی آن حکاکی شده است و البته شاید شما بخواهید فقط عقیق زرد یمنی حکاکی شده را تهیه کنید و بعدا برای آن تصمیم گیری کنید که چه رکابی روی آن بندازید ، که آن هم میسر و فراهم است و امکان سفارش وجود دارد.

خلاصه انکه اگر قصد خرید این محصول را دارید حتما به این سایت سری بزنید و یک نگاهی به تنوع موجود در آن بندازید بی شک دست خالی بر نخواهید گشت ان شاء الله

چرا خرید اینترنتی و ثبت نام آنلاین شرف الشمس از فروشگاه اسرارالشفاء ( ارسال رایگان به سراسر کشور ( تهران ، کرج ، مشهد ، اصفهان ، شیراز ، بندرعباس ، هرمزگان و....)

اولا به دلیل اعتبار و سابقه چندین ساله در این زمینه ، دوما اینکه مستقیما در کارگاه های خود در مشهد مقدس توسط اساتید محرب حکاکی کرده و واسطه ای بین شما نخواهد بود ان شاء الله ، سوم اینکه ارسال آن رایگان می باشد و ارسال به سراسر کشور دارد ، چهارم اینکه هدیه ای مهم و ویژه که تاثیرات این خرید را در زندگی شما دوچندان می کند دارد و آن حرز امام جواد علیه السلامی است که خواص بسیار فراوان داشته و به رایگان برای شما در کنار خرید شرف الشمس ارسال خواهد شذ ان شاء الله. شما می توانید جهت راهنمایی های بیشتر به شماره 09129596340 در واتس آپ پیام دهید و یا در کلیه پیام رسان ها به آدرس @teb340_ir مراجعه فرمایید.

مدیریت و شعبه اصلی این فروشگاه در استان البرز می باشد که امکان مراجعه حضوری برای ساکنان کرج و تهران نیز فراهم می باشد ، الحمدالله


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس