کد خبر 1190279
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
گراهام: آینده حزب جمهوریخواه در دست ترامپ است

یک سناتور ارشد حزب جمهوریخواه هشدار داد که پیشرفت یا نابودی این حزب در دست مردی است که ویژگی های رفتاری متضاد دارد و تا دو ماه پیش رئیس جمهور آمریکا بود.

به گزارش مشرق، لیندسی گراهام سناتور بانفوذ حزب جمهوریخواه، در مصاحبه با وبگاه آکسیوس مدعی شد: به اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا می تواند این حزب را بزرگتر، قوی تر و فراگیرتر کند؛ باور دارم حال آنکه او همزمان از این توانایی که آن را به طور کامل ویران کند نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

ترامپ علیه سناتور جمهوریخواه کمپین انتخاباتی راه‌اندازی می‌کند

وی در این باره افزود: ترامپ می تواند حزب جمهوریخواه را بیش از هرکس دیگری که می شناسم؛ به چیزی متفاوت تبدیل کند.

گراهام خطاب به محافظه کاران گفت: می خواهیم ادامه دهنده سیاست هایی باشیم که آمریکا را قوی تر می کند و به گمانم بهترین راه این است که حزب جمهوریخواه این کار را با ترامپ انجام دهد و نه بدون ترامپ. او همزمان، نیمه تاریک و نیمه جادویی است.

این در حالی است که پیشتر «میت رامنی» یکی دیگر از سناتورهای ارشد حزب جمهوریخواه که از مخالفین ترامپ است؛ گفته بود چنانچه ترامپ بخواهد، هیچ جمهوریخواه دیگری نمی تواند عنوان نامزدی حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را تصاحب کند.

ترامپ این گمانه زنی را که تمایل به ایجاد حزب جدیدی دارد؛ رد کرده است اما جمهوریخواهان انگشت شماری را هم که در جلسه استیضاح از او حمایت نکردند؛ تهدید به نابودی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس