امیر حاتمی: صهیونیست‌ها اگر غلط زیادی کنند، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم

وزیر دفاع گفت: صهیونیست‌ها بدانند که اگر غلط اضافه کنند با اشاره فرماندهی معظم کل قوا تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز اظهار داشت: این جلسه، جلسه قدرت است و قدرت همان موضوعی است که اگر آن را در دنیای امروز که زورمندان در آن حاکمند و جز زبان قدرت نمی‌فهمند؛ کسی نداشته باشد به او زور می‌گویند.

بیشتر بخوانید:

سردار شریف: پاسخ صهیونیست‌ها را می‌دهیم

وی افزود: خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی ایران از همه ابعاد قدرت برای حفظ ثبات کشور برخوردار است و از وجوه برجسته قدرت نرم جمهوری اسلامی که مولفه‌های مختلفی دارد یک مورد، محور مقاومت است و دیگری قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است که از میوه‌های شیرین آن گروه‌های مقاومت هستند.

وزیر دفاع تصریح کرد: البته از سر استیصال گاهی رژیم صهیونیستی ادعاهای بزرگتر از دهانش علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کند و به زعم خودش آن را تهدید می‌کند در حالی که می‌داند و اگر هم نمی‌داند؛ بداند، اگر غلط زیادی کند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

امیر حاتمی گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران ابعاد دیگری نیز دارد که یکی همین جلسه و نیروی انسانی ارزشمندی است که از شاخص‌های برآورود قدرت محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    4 7
    چرا وقتی مواضع سپاه قدس رو با اف 16 ها زدند و هنچنین در دیررالزور پاسخ ندادی ؟
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    5 2
    صهیونیست ها معاون جناب عالی را در روز روشن در پایتخت به شهادت رساندند و هیچ نکردید!
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    2 5
    این زبان زبان دیپلماسی ست ... دنیا امروز قانونی جز قانون جنگل نمی فهمید آهای آقایان چگونه با گرگ ها دست دادید و با آن ها قدم زدید ؟! گرگ ذاتش خباثت است . درود بر امیر حاتمی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس